er min dreng stor? eller er han bare stor ? :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Dianaaa

min dejlige søn er 5 måneder nu. SP var her i torsdags , vægten sagde 9160 gram og 72 lang, syntes han er lidt større end andre babyer på hans alder , min SP siger at han er så flot og at han trives som han skal .

han vejede også 4310 ved fødslen så han er jo en stor dreng hehe(og jo tak det kunne mærkes da han skulle ud!!!) !

hvad vejer/vejede jeres omkring de 5 måneder ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Misscbn

Dianaaa skriver:

min dejlige søn er 5 måneder nu. SP var her i torsdags , vægten sagde 9160 gram og 72 lang, syntes han er lidt større end andre babyer på hans alder , min SP siger at han er så flot og at han trives som han skal .

han vejede også 4310 ved fødslen så han er jo en stor dreng hehe(og jo tak det kunne mærkes da han skulle ud!!!) !

hvad vejer/vejede jeres omkring de 5 måneder ?

Det lyder som en god størrelse, :-) min dreng fylder 3 mdr på mandag og igår havde vi sp og der var han 64 cm lang og vejer 6,8 kg.. Og da han blev født var han 52 lang og vejede 3074 gram så han er vokset godt :-) 

Anmeld

17. januar 2012

Happiness

Lukas var 51 lang og 3280g ved fødslen.

Da han var 5 måneder var han 71 lang og vejede 8.300 gram Så din dreng er da noget større

Anmeld

17. januar 2012

Alexander&Lærke

Ja os skal i nok ikke tage efter for Lærke er en bette ski vi havde sp sidst den 5 dec, hun blev 5 md en 23 dec. Men den 5 dec var hun 5,5 kg og 64 cm lang... Så en meget lille lort. Hun kan næsten sidde selv nu men syntes det ser helt forkert ud, fordi hun er så lille når hun sidder.

Vi skal til lægeundersøgelse i morgen og er spændt på hvad hun nu vejer og hvor lang hun er...

Men en stor dreng du har, over 9 kilo det må være lidt tungt..... MIn søn var kun 8,8 kg da han var 1 år, så jeg har åbenbart små unger....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.