nintendo DS er der nogen der kan hjælpe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

719 visninger
18 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

muzen

min søn på 3 år har arvet en Ds og nu er vi så på jagt efter spil han kan spille.

end til vider kan han silke og et eller andet spil der hedder sam- brandmand eller handymand.

men kender i til andre man kan spille som TOTAL nybegynder?

mario og  lego kan han slet ikke finde ud af desværre heller ikke cars

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

muzen

17. januar 2012

kirsti

Jeg ville købe et TT-kort med spil på! Der er 60 spil af forskellig shærhedsgrader det startede noah med da han var 3år. Skal dog siges at det er kopi men efter noah ik kunne finde ud af 50% af de spil vi købte gik vi altså over til et tt kort! Tror det koster ca 400medspil på 

Anmeld

17. januar 2012

muzen

kirsti skriver:

Jeg ville købe et TT-kort med spil på! Der er 60 spil af forskellig shærhedsgrader det startede noah med da han var 3år. Skal dog siges at det er kopi men efter noah ik kunne finde ud af 50% af de spil vi købte gik vi altså over til et tt kort! Tror det koster ca 400medspil på 

det er sådan et kort han har, og kan selv hente spil til den, men ville meget gerne se hvad jeg kunne hente :-)

Anmeld

17. januar 2012

kirsti

Super Mario startede noah med og lærte det lyn hurtigt, pixeline, yoshi, Mario cart

Anmeld

17. januar 2012

muzen

de er afprøvet men han kan ikke finde ud af og bruge pilene og samtidigt trykke på bogstaverne. så de der spil dur slet ikke.

mangler så meget et tegne spil lidt alla en malerbog nogen der kender sådan en

Anmeld

17. januar 2012

muzen

andre der har nogle gode spil til de mindste

Anmeld

17. januar 2012

Munder

Totalt pigeagtigt kan han også spille Pet shop spil - de er super nemme meeen mon ikke det er for tøset

Anmeld

17. januar 2012

hannetheis

muzen skriver:

min søn på 3 år har arvet en Ds og nu er vi så på jagt efter spil han kan spille.

end til vider kan han silke og et eller andet spil der hedder sam- brandmand eller handymand.

men kender i til andre man kan spille som TOTAL nybegynder?

mario og  lego kan han slet ikke finde ud af desværre heller ikke cars

min søn på 3 har selv lige fået en og der har fået en spil med postmand per.

et rigtig nemt og godt spil til en nybegynder

Anmeld

17. januar 2012

muzen

hannetheis skriver:

min søn på 3 har selv lige fået en og der har fået en spil med postmand per.

et rigtig nemt og godt spil til en nybegynder

ja ville også gerne have fingerne i det. men kan ikke finde det på dansk der hvor jeg henter spil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.