lille update på hvad filan gør jeg nu...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

328 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

jydeinden

jeg var idag til lægen, og han var så skide sød, ( efter jeg pineligt nok brød sammen i gråd) og gav mig noget medicin for mine hænder ( døjer med rysteri) og så sendte han mig en tur til en anden læge som skal tage nogle " billeder" af min ryg, og se om de kan finde nogle lægelig grund til at jeg har så helveds ondt ( smerter i lænd/ryg, hovedpine næsten kronisk grundet ryggen, og kvalme i perioder grundet hovedpinen).ø min næste bekymring er nu hvad katten jeg gør rent økonomisk. skal jeg fortsætte en uddannelse jeg ikke ved om jeg kan holde til (har på fornemmelsen man står meget op) eller skal jeg droppe ud, og få lægen til at udfylde papir over for kommunen på at der er en grund til at jeg nu skal på kh ( for tredje gang, ikke stolt af det) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Muffin_girl

jydeinden skriver:

jeg var idag til lægen, og han var så skide sød, ( efter jeg pineligt nok brød sammen i gråd) og gav mig noget medicin for mine hænder ( døjer med rysteri) og så sendte han mig en tur til en anden læge som skal tage nogle " billeder" af min ryg, og se om de kan finde nogle lægelig grund til at jeg har så helveds ondt ( smerter i lænd/ryg, hovedpine næsten kronisk grundet ryggen, og kvalme i perioder grundet hovedpinen).ø min næste bekymring er nu hvad katten jeg gør rent økonomisk. skal jeg fortsætte en uddannelse jeg ikke ved om jeg kan holde til (har på fornemmelsen man står meget op) eller skal jeg droppe ud, og få lægen til at udfylde papir over for kommunen på at der er en grund til at jeg nu skal på kh ( for tredje gang, ikke stolt af det) 

Er glad for du har fået den rigtige hjælpe.. Men syntes altså at du skal tage den med ro Vent og se hvad lægen siger.. Inden du bekymrer dig om penge.. Hva penge får du pt ?

Anmeld

17. januar 2012

jydeinden

AalborgPigen skriver:

Er glad for du har fået den rigtige hjælpe.. Men syntes altså at du skal tage den med ro Vent og se hvad lægen siger.. Inden du bekymrer dig om penge.. Hva penge får du pt ?

prøver jeg også.. men er lidt svært

lige nu er jeg lige røget ud af kh systemet, og skulle have været på su med lån, men det er stadig meget uvist.

Hvad lægen angår, så er jeg nu på en slags medicin, og så venter vi på at jeg har været på visit hos den anden læge ( skal have ringet til dem imorgen) men hvis de billeder intet viser, ja så har han skrevet mig op til gratis fys, så må vi se om jeg bliver bevilliget det ( tror jeg dog jeg gør) og så må vi se om det har nogen effekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.