Anonym skriver:
Den seneste uge har jeg gået med mavesmerter. Sådan ligesom sidestik hele vejen omkring maven. Især slemt når jeg trykker i højre side lidt under ribbenene.
Var ved læge i sidste uge. Jeg var ikke gravid, sagde han. Men hvad der så var galt, vidste han ikke. Måske mulig blindtarmsbetændelse eller måske galdesten.
Han sagde, jeg skulle holde øje med om det blev værre eller om jeg fik feber. Men smerterne er bare konstante, og nu har jeg selvfølgelig lige følt og trykket på min mave, og nu gør det bare NAS!
Er det bare mig der er pyller? Har ikke feber. Tror jeg nok. Men vil bare heller ikke spilde nogens tid.
- Puha, det lyder ikke godt 
.. Og bestemt ikke rart!
Jeg gik selv med ondt i siden, højre siden, i hoften og ned mod lysken. Det er efter en abort, troede enten det var blindtarmsbetændelse eller underlivsbetændelse. Jeg fik en tid hos lægen for kontrol (gyn. undersøgelse), hun trykkede mig på maven i mens og da jeg gik hjem var det PIST VÆK..
Der var ingen tegn på underlivsbetændelse og havde hverken feber eller noget som helst!
Jeg håber ikke for dig det er noget af delene. Jeg havde somregelt kun ondt når jeg rejste mig eller satte mig ned i en stilling så jeg kunne mærke det, men kunne ikke mærke det hvis jeg trykkede, kun hvis jeg trak maven ind. Det gjorde også ondt når jeg havde sex. Av av.
Men ring til lægen! Det er dog lidt svært at give dig en diagnose på blindtarmsbetændelse eller galdesten hvis du ikke har feber og ovenstående symptomer! Så mener jeg man skal igennem nogle undersøgelser.
Men håber ikke for dig der er noget alvorligt i vejen.
God bedring 
Anmeld