Er det normalt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

780 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

MyLove E

Min søn er 8 mdr og en dejlig rask og frisk dreng.
Han sidder aldrig stille og det jo nok meget normalt. Men det der bekymre mig er måden han bevæger sig på.

Håber videoen kommer på...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

MelikkazMoar

Tauf skriver:

Han sidder aldrig stille og det jo nok meget normalt. Men det der bekymre mig er måden han bevæger sig på.

Sådan der gør Melikka også

Anmeld

17. januar 2012

MyLove E

MelikkazMoar skriver:

Sådan der gør Melikka også

får du også mange kommenter på at det er mærkeligt?

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

Tauf skriver:

Ronja sidder også og er meget vild med armene. hun er 9 mdr og har gjort det rigtig længe efterhånden.. så det kan jeg ikke se noget mærkeligt i.. DU har en fuldkommen 'normal' søn

Er der meget krudt i ham til dagligt også? Det er der nemlig i min datter, og har tænkt om det bare er fordi hun er for rastløs til at sidde helt stille

Anmeld

17. januar 2012

MelikkazMoar

Tauf skriver:

får du også mange kommenter på at det er mærkeligt?

nej

folk plejer at sige " hun er da godt nok aktiv " og smile lidt af det

Anmeld

17. januar 2012

MyLove E

stm2812 skriver:

Ronja sidder også og er meget vild med armene. hun er 9 mdr og har gjort det rigtig længe efterhånden.. så det kan jeg ikke se noget mærkeligt i.. DU har en fuldkommen 'normal' søn

Er der meget krudt i ham til dagligt også? Det er der nemlig i min datter, og har tænkt om det bare er fordi hun er for rastløs til at sidde helt stille

Ih Ronja det er bare så dejligt et navn:-)
han sidder næsten aldrig stille,men han kravler ikke men drejer rundt om sig selv på numsen og kommer også frem af på den måde.

Ved jo godt han er helt normal, men kan også godt li at vide at han ikke er den eneste der gør nogle sjove ting:-)

Anmeld

17. januar 2012

Polkaprik

Hehe.. Min tøs snurrede også rundt med hænder og fødder da hun var lille. Specielt meget når hun var glad og begejtret

Det er helt normalt, men kan huske at jeg også tænkte tanken om der mon var noget galt med hende

Hun stoppede med det stille og roligt da hun var 15-18 måneder

Anmeld

17. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Det er helt normalt. Min dreng snurrede sig meget med sine hænder, at det lignede, at han kørte på motorcykel

Anmeld

17. januar 2012

stm2812

Tauf skriver:

Ih Ronja det er bare så dejligt et navn:-)
han sidder næsten aldrig stille,men han kravler ikke men drejer rundt om sig selv på numsen og kommer også frem af på den måde.

Ved jo godt han er helt normal, men kan også godt li at vide at han ikke er den eneste der gør nogle sjove ting:-)

hehe tusind tak synes selvfølgelig også selv at det er et rigtig sødt navn ,)

Og så længe han kommer frem kan det jo næsten være ligegyldigt hvordan er sikkert bare os voksne som har en forestilling om hvad der er den rigtige og forkerte måde

Men iiih så er du jo også den lykkelig mor til en rigtig krudtugle. man keder sig i hvert fald aldrig hehe

Anmeld

17. januar 2012

MyLove E

stm2812 skriver:

hehe tusind tak synes selvfølgelig også selv at det er et rigtig sødt navn ,)

Og så længe han kommer frem kan det jo næsten være ligegyldigt hvordan er sikkert bare os voksne som har en forestilling om hvad der er den rigtige og forkerte måde

Men iiih så er du jo også den lykkelig mor til en rigtig krudtugle. man keder sig i hvert fald aldrig hehe

Ja det er jeg. Nej det går hurtigt nogen gange, er da også resulterede i at han er faldet ned af sofaen 2 gange..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.