Bamse til nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.460 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Mussen2

Jeg vil gerne hører jers erfaring med en nusseklud ell bamse til jeres helt små. Min datter blev aldrig en nussekludspige, men jeg synes alligevel lillebror skal have en hyggebamseså vis gerne jeres bamser og særligt hvis de er et hit

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

sabrina89

Mussen2 skriver:

Jeg vil gerne hører jers erfaring med en nusseklud ell bamse til jeres helt små. Min datter blev aldrig en nussekludspige, men jeg synes alligevel lillebror skal have en hyggebamseså vis gerne jeres bamser og særligt hvis de er et hit

Freja fik lidt forskellige bamser, men bruger dem ikke endnu (hun er ca. 4½ mdr) Men en stofble er det bedste for hende. Hun elsker at ligge og nusse med sin stofble

Anmeld

17. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

Jeg har 2 piger.

Min store pige, Malou, har altid været glad for sin "nin" fra kaloo. Min lille datter på 10½ mdr. har en hund til 50 kr fra BR i hvid og lyserød, den er hendes et og alt - hun elsker den mere end noget andet i verden.

Anmeld

17. januar 2012

Mizz-sommer

hej

Da min bettemand skulle sove i sin lift / vugge så sagde sp at det vil være godt at ligge en trøje der ned som jeg havde haft på.

- men jeg synes nu at min bettemand skulle havde en nusseklud..

så jeg købte en nussekanin som jeg gik med i 2 dag på mit bryst og der kom også lidt modermælk på.. og det er en stor suce her

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

hej

Da min bettemand skulle sove i sin lift / vugge så sagde sp at det vil være godt at ligge en trøje der ned som jeg havde haft på.

- men jeg synes nu at min bettemand skulle havde en nusseklud..

så jeg købte en nussekanin som jeg gik med i 2 dag på mit bryst og der kom også lidt modermælk på.. og det er en stor suce her

Hvor har du købt nussekluden henne? 

Anmeld

17. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Hvor har du købt nussekluden henne? 

hej søde..

jeg har købt den i kære børn..

mærket er Diinglisar og man kan få mange forskelle og i forskellige farver :d

Matti er så glad få sin fordi den dufter af mor..

- og faren er også glad få han har sådan en.. få når mor lige er oppe at handle eller noget, også han ´bliver lidt morsyg så få han den tæt på næsen også falder han til ro og han sover også længer med den smiler

Anmeld

17. januar 2012

Mira0911

Mizz-sommer skriver:

hej søde..

jeg har købt den i kære børn..

mærket er Diinglisar og man kan få mange forskelle og i forskellige farver :d

Matti er så glad få sin fordi den dufter af mor..

- og faren er også glad få han har sådan en.. få når mor lige er oppe at handle eller noget, også han ´bliver lidt morsyg så få han den tæt på næsen også falder han til ro og han sover også længer med den smiler

Okey... Hvad koster den ca? 

Anmeld

17. januar 2012

Mizz-sommer

Mira0911 skriver:

Okey... Hvad koster den ca? 

den koster 130 kr

Anmeld

17. januar 2012

K&S

Mussen2 skriver:

Anton har "musse" og han EEEEELSKER den

Det er den blå nusseklud, der har et musehoved

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2012

An&Jo

her er det en flad hovedpude der bruges som nusseklud.. det er virkelig det bedste han har, og han tager ingen steder uden den.. er han syg, træt, pyller eller ked, så er det puden og sutten og så mor, og så falder han til ro igen, men han skal ikke mangle hverken den ene eller anden del, for så falder han ikke til ro..

Han blev passet ved min søster med overnatning engang, og de glemte at give mig puden med tilbage, og han sov ikke i 3 dage!! så den pude kan vi slet ikke undvære..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.