1. år - done!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Pianisten

Officielt færdig med første år på pædagogseminariet! Og jeg sluttede af med at få 12 Jeg er glad og tilfreds! De roste mig meget for at være fri af papiret, at jeg sådan kunne snakke frit og at jeg var meget kreativ. Det var en god afslutning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Pige2009

Cheyana skriver:

Officielt færdig med første år på pædagogseminariet! Og jeg sluttede af med at få 12 Jeg er glad og tilfreds! De roste mig meget for at være fri af papiret, at jeg sådan kunne snakke frit og at jeg var meget kreativ. Det var en god afslutning.

Tillykke Så er første milepæl overstået

Anmeld

17. januar 2012

wamse

Tillykke med det 

Hvor skal du så hen i første lønnede praktik?

Anmeld

17. januar 2012

Frk.S

Fedt, tillykke!

Det var dig der oprettede en debat hvor du bad folk om at komme med spørgsmål og så var det noget med mobning, ikke?

Jeg svarede ikke, da jeg ikke lige havde nogle inputs. Men jeg tænkte lige tanken at det virkede som om du havde så godt styr på det hele, og gik meget op i det. Og tænkte, at der sikkert ville komme en jubel-tråd fordi du havde fået en rigtig god karakter. Og det må man da sige at du gjorde.

Anmeld

17. januar 2012

Dot D

Stort tillykke....

Det er min tur på tirsdag, afleverede det skriftlige i går, så nu står den på forberedelse.....

Så skal du snart i praktik, jeg glæder mig til det

Anmeld

18. januar 2012

Pianisten

wamse skriver:

Tillykke med det 

Hvor skal du så hen i første lønnede praktik?

Tusind tak Skal i en SFO der hedder Solsikken på Ida Holsts Skole i Svendborg Glæder mig rigtig meget, for der er kun positiv omtale omkring den.. og så skal jeg være med ovre i børnehaveklassen om torsdagen og om fredagen, så det glæder jeg mig til

Anmeld

18. januar 2012

Pianisten

Frk.S skriver:

Fedt, tillykke!

Det var dig der oprettede en debat hvor du bad folk om at komme med spørgsmål og så var det noget med mobning, ikke?

Jeg svarede ikke, da jeg ikke lige havde nogle inputs. Men jeg tænkte lige tanken at det virkede som om du havde så godt styr på det hele, og gik meget op i det. Og tænkte, at der sikkert ville komme en jubel-tråd fordi du havde fået en rigtig god karakter. Og det må man da sige at du gjorde.

Hihi jo det var det Men tusind tak alligevel

Anmeld

18. januar 2012

Pianisten

Dot D skriver:

Stort tillykke....

Det er min tur på tirsdag, afleverede det skriftlige i går, så nu står den på forberedelse.....

Så skal du snart i praktik, jeg glæder mig til det

Ihh jeg krydser fingre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.