louiseandersen85 skriver:
Hvis i ikke har børn, ville jeg evt finde et andet sted a bo for en weekend eller uge. Ikke for a holde 'pause' men for a finde ud a om du savner ham eller sys det er en befrigelse (og omvendt hva han sys).
Ellers ville jeg opsøge noget psykiatrisk team og høre hvordan man støtter en der måske er lidt depresiv.
Hva sir han når du spørg hvordan han har det og hvorfor han ikke bryder sig om a komme ud mere?
Vi har snakket om at flytte fra hinanden i en uges tid, så vi måske kan få lidt luft - men alligevel kan vi ikke undvære hinanden - han er nok mere den type der siger "Hvad skal det hjælpe" det kan han ikke sætte sig ind i som jeg at flytte fra hinanden en uges tid.
I dette forhold er det mig der er depressiv, og synes det er utrolig svært at komme op på toppen så længe jeg har en kæreste hvor det går så skidt med. 
jeg vil gerne bare alt godt med ham, og jeg mener bare ikke at vores tid er ovre.
Når vi snakker omkring det med at han bliver nød til at komme mere ud, så siger han at han føler jeg tvunget til at være hjemme grundet så skal der ordnes aftensmad og så videre, jeg kan godt sætte mig ind i hans sted, fordi jeg ikke kan overskue alt selv men har måske også være lidt for hård ved ham at jeg ikke gad lave mad kun til mig selv. det har vi haft en god snak om, og det skal ikke være sådan mere. han skal ikke tænke på mig, han skal bare ud for det har han brug for, og så laver jeg mig noget mad.
jeg tror den går begge veje, men det er bare svært for mig noglegange når jeg har det skidt, og jeg ikke føler jeg får nok tryghed og ro i mit eget hjem, det gør det hele værere 
men de sidste par dage har vi snakket om det, og tror det går den rette vej nu . det håber jeg 
Anmeld