tydelig blodåre i hovedet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.282 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle derude.

Jeg håber nogle kan suplere til nedtil stående.

Min søn er født, 28.09.2011.

I sidste uge opdagede jeg at der pludselig var kommet en meget tydelig blodåre, fra hans hovedbund og ned til øjet.

Jeg er meget interesseret i at finde ud af, om andre har oplevet ligende, og om det går væk med tiden?

Min søn er ellers sund og rask, og vil være ked af det på hans vejne hvis det blir ved med at være så tydeligt!

De bedste tanker fra en bekymret Mor.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Sjl-msl-Mkl

Anonym skriver:

Hej alle derude.

Jeg håber nogle kan suplere til nedtil stående.

Min søn er født, 28.09.2011.

I sidste uge opdagede jeg at der pludselig var kommet en meget tydelig blodåre, fra hans hovedbund og ned til øjet.

Jeg er meget interesseret i at finde ud af, om andre har oplevet ligende, og om det går væk med tiden?

Min søn er ellers sund og rask, og vil være ked af det på hans vejne hvis det blir ved med at være så tydeligt!

De bedste tanker fra en bekymret Mor.  

Jeg har altså også tydlige blodåre i hovedet, de bliver endnu mere tydlige når jeg er sur. Haha. Begge mine børn har det også, dog har min yngste datter det mere end den store. De er hhv fra Maj 08 og Feb.  11.

Synes ikke det er så vigtigt, synes ikke det er grimt eller noget. Min omgangskreds har brugt det til og se om jeg var sur. Griner.

Hop og og sprong ned på det. Din søn er vel møg lækker alligevel. 

Anmeld

17. januar 2012

Anonym trådstarter

Selvfølgelig er han skøn... Men det er fordi det ligner at han har et blåt øje... Det ser lidt voldsomt ud  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.