Jeg har en veninde som prøvede at blive gravid i 6 år, og har i al den tid været hendes fortrolige ift. alle de ting man skal igennem i den forbindelse, Jeg ved at det absolut ikke har været skægt altid, og at det på mange måder har været utrolig hårdt. I sommer lykkedes det så, og både hun og jeg var lykkelige.
Ca 3. mdr senere bliver jeg så selv gravid - det gik også lynhurtigt. Jeg var selvfølgelig glad, men kunne samtidig mærke, at det ville blive svært at fortælle min veninde: netop fordi jeg forventede at hun ville have noge tanker, som dem du har. Heldigvis reagerede hun rigtig godt, og vi glæder os nu sammen til at gå en sommer med små babyer i møde 
Bare lige historien set fra den anden side. Jeg forstår absolut dine tanker. Det kan nemt være, at din veninde har haft en lidt dobbelt følelese ved at skulle fortælle dig om hendes graviditet, hvis hun kender til jeres behandlinger.
Stort tillykke med graviditeten. Og tro mig: du kommer til at være lykkelig over at have din bedste veninde at snakke gravid og babysnak med undervejs 
Anmeld