Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
Hvordan får jeg mine mobil billeder ind på min com?
Jeg har en HTC HD og et USB kabel dertil. Kan det passe jeg skal have en disc ell noget?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kloster skriver: Hej. Hvordan får jeg mine mobil billeder ind på min com? Jeg har en HTC HD og et USB kabel dertil. Kan det passe jeg skal have en disc ell noget?
Jeg Bluetoother
jeg ved at nogen tlf og pc selv kan knytte forbindelse blot du tilslutter usb stik så prøv det
Munder skriver: Jeg Bluetoother
Tror ikke min com har blue..
livhemdrup skriver: jeg ved at nogen tlf og pc selv kan knytte forbindelse blot du tilslutter usb stik så prøv det
Har jeg prøvet Men det kommer ligesom ikke videre
Kloster skriver: Har jeg prøvet Men det kommer ligesom ikke videre
din mobil skal den så ikke stilles i offline tilstand så virker det her i hvert fald.
livhemdrup skriver: din mobil skal den så ikke stilles i offline tilstand så virker det her i hvert fald.
Offline??
Kloster skriver: Offline??
da jeg havde en htc mobil ku man lige som på en nokia hvor du kan gå i normal profil lydløs profil og udendørs profil osv gå ind i offline profil så den kan kommunikerer med pcén
prøv at læse noget af det her
http://www.klingtech.dk/forum/pocketpc-1/htc-touch-diamond-1054/overfoere-billeder-til-pc-1664.htm
kan være du kan finde hjælp her
Tak for svar. Desværre virker det ikke noget af det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128