Angelspot skriver:
Min skønne lille baby er snart 11 mdr. Jeg går meget op i hans søvn og forsøger at give ham den søvn han virker til at have brug for. Men det har de sidste dage været svært at putte ham til morgenluren, så jeg er begyndt at tænke på, om det er ved at være tid til at korte morgenluren lidt ned og så håbe der ryger mere på til middag, eller er der andre med en anden erfaring der vil dele med mig?
Hvordan sover jeres skønne børn? Hvor meget morgenlur og middagslur og hvordan sover de om natten?
Hey 
Karla bliver 11 mdr her den 26. og er lige startet i dp i går, så nu skal hele rytmen laves om, men sådan så det ud før:
1. lur 2 timer efter hun var vågnet (ca. ved 06.30), så ca kl. 08.30/09.00 lagde jeg hende, og så sov hun 1,5 time (!!)
2. lur 3 timer efter hun vågnede fra 1. lur, så ca. 13.30/14.00, og her sov hun 1 - 1,5 time.
Hun kommer i seng omkring 19.30, hun vågner vel 5-6 gange indtil hun står op, nogle gange skal hun bare ha' sutten, andre gange må jeg sidde og nusse hende lidt til hun sover igen. Det sker at hun bare sover hele natten, meeeen det sker alt for sjældent
Tror det er sket 6-7 gange hele hendes liv !!
//Mette
Anmeld