Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
He he selvom man bliver 31, kan man da godt synes det er lidt træls at forældrene sidder i Thailand og manden er ude på havets blå
Min søn på 2,5år mener vi skal fejre dagen ved at tage vanter på og spise bananer
God dag til jer derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
myr81 skriver: He he selvom man bliver 31, kan man da godt synes det er lidt træls at forældrene sidder i Thailand og manden er ude på havets blå Min søn på 2,5år mener vi skal fejre dagen ved at tage vanter på og spise bananer God dag til jer derude
Ploffer skriver: Tillykke med fødselsdagen Sæt et flag i bananen så bliver det lidt mere festligt Håber du får en god dag trods alt
Tillykke med fødselsdagen Sæt et flag i bananen så bliver det lidt mere festligt Håber du får en god dag trods alt
tak -det vil sønnen sikkert også synes er et hit
Stort tillykke med dagen. tænk over hvor heldig du er, at kunne fejre det med dit barn, der elsker dig ubetinget
Ønsker dig en rigtig dejlig dag
Tillykke med fødselsdagen. Jeg ville nok også syns det var træls at være ene hjemme. Men er helt sikker på det bliver en hygge dag for dig og din søn. Ha en rigtig dejlig fødselsdag.
wamse skriver: Stort tillykke med dagen. tænk over hvor heldig du er, at kunne fejre det med dit barn, der elsker dig ubetinget Ønsker dig en rigtig dejlig dag
Mange tak- og du har helt ret, det er jeg også- er endda beriget med 2 skønne unger
livhemdrup skriver: Tillykke med fødselsdagen. Jeg ville nok også syns det var træls at være ene hjemme. Men er helt sikker på det bliver en hygge dag for dig og din søn. Ha en rigtig dejlig fødselsdag.
Mange tak, vi bliver 3, har også en datter
myr81 skriver: Mange tak- og du har helt ret, det er jeg også- er endda beriget med 2 skønne unger
Åhh endnu bedre så Jeg fejrer det altid alene med mine børn
Stort tillykke!
Håber du får en dejlig dag med dine to børn
Om man så blev 50 år, så er det jo altid den dag man ønsker at blive fejret af ens kære Jeg håber at du har nogen veninder eller noget der kan komme og putte om dig.
Og TILLYKKE herfra!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128