Det er min fødselsdag, men ingen er hjemme :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.160 visninger
23 svar
0 synes godt om
17. januar 2012

Sildefisk

He he selvom man bliver 31, kan man da godt synes det er lidt træls at forældrene sidder i Thailand og manden er ude på havets blå

Min søn på 2,5år mener vi skal fejre dagen ved at tage vanter på og spise bananer 

God dag til jer derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Ploffer

myr81 skriver:

He he selvom man bliver 31, kan man da godt synes det er lidt træls at forældrene sidder i Thailand og manden er ude på havets blå

Min søn på 2,5år mener vi skal fejre dagen ved at tage vanter på og spise bananer 

God dag til jer derude 

Tillykke med fødselsdagen Sæt et flag i bananen så bliver det lidt mere festligt Håber du får en god dag trods alt

Anmeld

17. januar 2012

Sildefisk

Ploffer skriver:

Tillykke med fødselsdagen Sæt et flag i bananen så bliver det lidt mere festligt Håber du får en god dag trods alt

tak -det vil sønnen sikkert også synes er et hit

Anmeld

17. januar 2012

wamse

Stort tillykke med dagen. tænk over hvor heldig du er, at kunne fejre det med dit barn, der elsker dig ubetinget 

Ønsker dig en rigtig dejlig dag 

Anmeld

17. januar 2012

livhemdrup

myr81 skriver:

God dag til jer derude 

Tillykke med fødselsdagen. Jeg ville nok også syns det var træls at være ene hjemme. Men er helt sikker på det bliver en hygge dag for dig og din søn. Ha en rigtig dejlig fødselsdag.

Anmeld

17. januar 2012

Sildefisk

wamse skriver:

Stort tillykke med dagen. tænk over hvor heldig du er, at kunne fejre det med dit barn, der elsker dig ubetinget 

Ønsker dig en rigtig dejlig dag 

Mange tak- og du har helt ret, det er jeg også- er endda beriget med 2 skønne unger 

Anmeld

17. januar 2012

Sildefisk

livhemdrup skriver:

Tillykke med fødselsdagen. Jeg ville nok også syns det var træls at være ene hjemme. Men er helt sikker på det bliver en hygge dag for dig og din søn. Ha en rigtig dejlig fødselsdag.

Mange tak, vi bliver 3, har også en datter 

Anmeld

17. januar 2012

wamse

myr81 skriver:

Mange tak- og du har helt ret, det er jeg også- er endda beriget med 2 skønne unger 

Åhh endnu bedre så  Jeg fejrer det altid alene med mine børn 

Anmeld

17. januar 2012

Loa

Stort tillykke!

Håber du får en dejlig dag med dine to børn

Anmeld

17. januar 2012

Zafir

Om man så blev 50 år, så er det jo altid den dag man ønsker at blive fejret af ens kære

Jeg håber at du har nogen veninder eller noget der kan komme og putte om dig.

Og TILLYKKE herfra!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.