Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Er her nogle der vil sælge noget babytøj i disse fodboldhold?
gerne mindst. str. 6 mdr. og noget der dur til forår/sommer
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bedre sent end aldrig. Men jeg har helt sikkert nogle Brøndby bodyer, vil du se billeder?
AnneL skriver: Bedre sent end aldrig. Men jeg har helt sikkert nogle Brøndby bodyer, vil du se billeder?
ja meget gerne
mor:) skriver: ja meget gerne
De er på billedet her. Nederst til højre.
Dene ene er selvfølgelig den mørkeblå med Codan henover, den anden er den der ligger 2 bodyer bag den - den lyseblå med små Brøndby logoer på.
AnneL skriver: De er på billedet her. Nederst til højre. Dene ene er selvfølgelig den mørkeblå med Codan henover, den anden er den der ligger 2 bodyer bag den - den lyseblå med små Brøndby logoer på.
hvilke str. er de og i hvordan er tilstanden?
mor:) skriver: hvilke str. er de og i hvordan er tilstanden?
Den mørkeblå hedder 80 CL (???) og den lyseblå hedder 24M, men jeg vil nu skyde dem til 74/74+.
Jeg vil vurdere standen til fin. Ingen huller, men selvfølgelig brugt og vasket.
AnneL skriver: Den mørkeblå hedder 80 CL (???) og den lyseblå hedder 24M, men jeg vil nu skyde dem til 74/74+. Jeg vil vurdere standen til fin. Ingen huller, men selvfølgelig brugt og vasket.
har helt glemt str. 74 ..hvor gamle er de der
og hvor meget vil du have for dem?
mor:) skriver: har helt glemt str. 74 ..hvor gamle er de der og hvor meget vil du have for dem?
H&M skønner str 74 til at hedde fra 6-9 måneder
Du kan få dem begge for 40 kr + porto?
AnneL skriver: H&M skønner str 74 til at hedde fra 6-9 måneder Du kan få dem begge for 40 kr + porto?
jamen det er en deal
mor:) skriver: jamen det er en deal
jeg skriver lige en pb til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128