Hvilken tv udbyder har i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Orkide86

Jeg har TDC home trio med tv og internet gir ca 750. Og så har jeg over 40 kanaler. Alle 1000 kanaler, tv 3, alle TV2s kanaler, alle dr kabaler og alle Disney sjov og kanal 4 og 5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Camilla..

Moaar skriver:

Har I også TV3?

det mener jeg at vi har. men, er ikke helt sikker..

jeg spørg lige manden når han kommer om lidt

Anmeld

17. januar 2012

Camilla..

Moaar skriver:

Har I også TV3?

Flot! jeg kunne jo bare lige tænde tv'et og kigge.

Vi har tv3

Anmeld

17. januar 2012

Moaar

Camilla.. skriver:

Flot! jeg kunne jo bare lige tænde tv'et og kigge.

Vi har tv3

Har I så også en parabol - eller "kommer alt ud af TV-stikket"?

Anmeld

17. januar 2012

HeidiØ

Vi har lige købt Boxer Mini - men har allerede glemt hvad det koster pr mdr.. hehe! .. og faktisk også hvilke kanaler der er. Men altså, før havde vi bare antenne, dvs dr1 og tv2, så vi mangler intet - hos boxer har vi her de 14 første dage alle kanaler.. og tænk, vi bruger dem ikke engang - tager jo en krig af zappe igennem

Anmeld

17. januar 2012

signe.

vi har boxer mini for 49 kr om måneden Det inkludere: alle dr kanaler, tv2, tv2Film, kanal 4 og 5

Anmeld

17. januar 2012

Camilla..

Moaar skriver:

Har I så også en parabol - eller "kommer alt ud af TV-stikket"?

alt ud af tv stikkede

Anmeld

18. januar 2012

Moaar

Camilla.. skriver:

alt ud af tv stikkede

Så det vil sige, at I kan se det hele uden boks og parabol. Det har jeg ellers ladet mig fortælle, at man kun kan hos YouSee . Men der skal man så have fastnettelefonen oveni. Så er det da meget smartere - og billigere - med alle tre ting i samme abonnement. Det må manden da hellere lige få kigget på . Tak for dine svar .

Anmeld

18. januar 2012

sarahb

vi har dansk bredbånd hvor vi har tv og internet og vi betaler 1100 om måneden med 80+ kanaler hvor vi også kan leje film m.m.
Vi undersøgte med Tdc, men med alle de kanaler vi får via dansk bredbånd så kunne tdc slet ikk betale sig.

Anmeld

18. januar 2012

Camilla..

Moaar skriver:

Så det vil sige, at I kan se det hele uden boks og parabol. Det har jeg ellers ladet mig fortælle, at man kun kan hos YouSee . Men der skal man så have fastnettelefonen oveni. Så er det da meget smartere - og billigere - med alle tre ting i samme abonnement. Det må manden da hellere lige få kigget på . Tak for dine svar .

Jeg må lige spørge manden.

Men, det er trådløst internet, fastnet og næsten alle kanaler..

Men, tror faktisk vi har en boks et sted i huset..

Har ikke så meget forstand på det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.