amme indlæg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

301 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

baby012

Hvor er de billigst at købe henne,  ?? 

syns de er meget dyre i ønskebørn osv. når jeg bruger to om dagen fordi mine bryster producere så meget mælk som de gør :/ 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

MamaLook

syns de er meget dyre i ønskebørn osv. når jeg bruger to om dagen fordi mine bryster producere så meget mælk som de gør :/ 

Jeg købte de billige bind fra aldi (ikke de der hygiejne-bind), som jeg så klippede til (vendte den klippede del opad, så der ikke kunne forekomme lækage). Billige bind med vinger fra andre butikker virker også  (eller uden vinger, klippede dem alligevel af..)

Dvs. 28 ammeindlæg for ca. 13,95 

Man kan alligevel ikke se dem - og jeg nægtede at betale prisen for de 'rigtige' (medmindre de var på tilbud)

Anmeld

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

gravid20 skriver:

Hvilke indlæg bruger du?  

Jeg brugte pigeon i en periode - de er lidt dyre ja, men jeg synes bare at de suger rigtig godt! Da så mælken fandt sit leje, skiftede jeg over til uldinlæg - super dejlige, bløde varme og suger fint

For ja, det er sq dyrt, hvis man bruger flere om dagen, det vil jeg give dig ret i.

Anmeld

16. januar 2012

baby012

Katte87 skriver:

Hvilke indlæg bruger du?  

Jeg brugte pigeon i en periode - de er lidt dyre ja, men jeg synes bare at de suger rigtig godt! Da så mælken fandt sit leje, skiftede jeg over til uldinlæg - super dejlige, bløde varme og suger fint

For ja, det er sq dyrt, hvis man bruger flere om dagen, det vil jeg give dig ret i.

Det er også pigion jeg bruger  

de er også rigtig gode, men jeg har ikke pengene til at betale så meget for dem når jeg bruger to om dagen, og alligevel drypper igennem :/ 

Anmeld

16. januar 2012

Ka+Ma=Be

gravid20 skriver:

Det er også pigion jeg bruger  

de er også rigtig gode, men jeg har ikke pengene til at betale så meget for dem når jeg bruger to om dagen, og alligevel drypper igennem :/ 

Nej det kan jeg godt forstå så!  Ked af, jeg ikke kunne hjælpe

Anmeld

17. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Jeg bruger dem fa Kvickly i sådan en lilla boks... koster 35 kr tror jeg nok for sådan en pakke...

det hjalp mig at malke ud for at undgå at de blev overbelastet så meget at det dryppede ved siden af så det er helt klart min anbefaling

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.