Toast med?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

skønneunger

raca skriver:

der er da ikke noget af det er er sundt når det er i toustbrød... man kan da ligeså godt synde når man er i gang.. så en gang brombærsyltetøj kan jeg virkelig ikke se skulle være spor skadeligt i denner her sammenhæng..

og ok jeg kunne aldrig finde på at spise toust som i noget nær et måltid.. højest som et mellemmåltid.. og jeg syntes faktisk slet ikke det er lødigkost, hvidt købebrød med pålæg... og mine børn har aldrig fået det...

mine drenge får så hvidt købebrød hver morgen (noget yoghurts brød af en art) ellers kan jeg ikke få noget i dem

og det passer fint til morgenmad syntes jeg, måske ikke det sundeste men mine drenge er nu fine og raske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

skønneunger

Jeg laver dem altid i ovnen

gør kæresten også og så op under grillen de sidste 20 sek det også mums

Anmeld

16. januar 2012

raca

SussieThyssen skriver:

Well vi har da fået det af og til gennem årene, og det smager jo godt.

Det skal også være sjovt at leve

jeg lever skam ganske sjovt og jeg spiser usundt.  

men jeg mener der er tosset og tale om at hvidt brød med syltøj er være end Hvidt børd med ost og skinke.. der er jo intet af det er der Mad.. det er jo bare fyld der ikke mætter længe..

og næææ jeg kan ikke lide det længre.. mine smagsløg har ændret sig så jeg bryder mig ikke om hvidt brød.. fede ting osv.. og jeg har ikke lyst til at mine børns skal stoppes med snask.. forklædt som mad..

Anmeld

16. januar 2012

Ciss

raca skriver:

der er da ikke noget af det er er sundt når det er i toustbrød... man kan da ligeså godt synde når man er i gang.. så en gang brombærsyltetøj kan jeg virkelig ikke se skulle være spor skadeligt i denner her sammenhæng..

og ok jeg kunne aldrig finde på at spise toust som i noget nær et måltid.. højest som et mellemmåltid.. og jeg syntes faktisk slet ikke det er lødigkost, hvidt købebrød med pålæg... og mine børn har aldrig fået det...

Ok, glemte jo at skrive, at jeg altid laver det med groft, hjemmebagt brød, for det er det eneste vi har i huset....

Og smøret hopper jeg glat over. Ikke nødvendigt!

Og da jeg ofte arbejder eftermiddag/aften, og ikke får spist rigtig middag, så kan jeg godt finde på at lave div toastvarianter til frokost, så jeg i hvert fald har fået noget lun mad i løbet af dagen....

Anmeld

16. januar 2012

BellaCiinea

Kom til at tænke på hvad I kan lide i jeres toast. 

Den klassiske er jo med skinke og ost

Jeg selv kan godt lide med:

Skinke og ost

Leverposteg med løg

Salami 

I mine toast skal der være:

Tomatskiver, frisk basilikum, løgringe, hakket hvidløg, hamburgerryg og ost

Og så i toasteren med den..

MUMS!

Og så mætter det total godt...

Og så gerne grovtoast..

Anmeld

16. januar 2012

K&S

Anonym skriver:

Kom til at tænke på hvad I kan lide i jeres toast. 

Den klassiske er jo med skinke og ost

Jeg selv kan godt lide med:

Skinke og ost

Leverposteg med løg

Salami 

Herhjemme spiser vi varme toast med hamburgerryg, ost, honning-Dijon sennep og oregano :-) MUMS...!

Anmeld

16. januar 2012

skønneunger

IsabellaCiinea skriver:

I mine toast skal der være:

Tomatskiver, frisk basilikum, løgringe, hakket hvidløg, hamburgerryg og ost

MUMS!

Og så mætter det total godt...

Og så gerne grovtoast..

øj det lyder lækkert med løg og hvidløg kommer du dem så bare i toasteren som normalt?

Anmeld

16. januar 2012

Trolde_mor

Uden tvivl ost og leverpostej! Mums!

Ellers skinke og ost

Spiste en overgang med pålægscchokolade, og med ost/salami, men er jeg gået væk fra igen

Anmeld

16. januar 2012

raca

Ciss skriver:

Ok, glemte jo at skrive, at jeg altid laver det med groft, hjemmebagt brød, for det er det eneste vi har i huset....

Og smøret hopper jeg glat over. Ikke nødvendigt!

Og da jeg ofte arbejder eftermiddag/aften, og ikke får spist rigtig middag, så kan jeg godt finde på at lave div toastvarianter til frokost, så jeg i hvert fald har fået noget lun mad i løbet af dagen....

nåre jeg så det der hvide købebrød til 6-9 kr pakket... og der kunne det da vist være hipsomhap hvad pålægget var

Anmeld

16. januar 2012

BellaCiinea

skønneunger skriver:

øj det lyder lækkert med løg og hvidløg kommer du dem så bare i toasteren som normalt?

Jeps =)

Det smager gudeskønt =D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.