Hvor hurtig blev du gravid med første barn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Anonym

Jeg var ikke på ppiller da min kæreste og jeg begyndte og komme sammen, og vi brugte ikke noget bestyrtelse eller jo de 5 første gang, og ellers gjorder vi uden.. Men der gik 19 måneders.. Men ham var go til og ikke komme..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Anonym trådstarter

4xGreve skriver:

Det må vi være ( og jeg som ellers ikke troede på sådan noget hehe) 

Det gør man vel sjældent? Men lige i denne situation er det dejligt at tage fejl (:

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var ikke på ppiller da min kæreste og jeg begyndte og komme sammen, og vi brugte ikke noget bestyrtelse eller jo de 5 første gang, og ellers gjorder vi uden.. Men der gik 19 måneders.. Men ham var go til og ikke komme..

I forsøgte måske netop at undgå graviditet? 

Anmeld

16. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Anmeld

16. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

I forsøgte måske netop at undgå graviditet? 

Ja gjorder vi i det første 1,1/2 år Men da vi " besluttede os for og prøve tror vi havde sex 2-4 gange og så var jeg gravid, så på en månede vel jeg gætte på der gik..

Anmeld

16. januar 2012

KarinaBF

Anonym skriver:

Puha, var det ikke hårdt at vente så længe? Og ja, det er meget nemmere sagt end gjort - hvordan undgår man lige at spekulere på, om ens største drøm kan blive opfyldt?

Jo det var rigtig hårdt at vente og tror også det var derfor der gik så langtid fordi det hele gik op i når det var tiden på den måned så skulle der tjekkes bare en dag over og endda nogen gangen inden fordi nu skulle det bare være.
MEN som sagt det var først da vi slet ikke tænkte på det at vores dejlige dreng var i ovnen (vi har to poder nu en på næsten 4 år og en på næsten 1 år )

Det er rigtig svært at tænke på noget andet og der er ikke nogen nem opskrift desværre !

Men er sikker på det nok skal lykkes for jer !

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja gjorder vi i det første 1,1/2 år Men da vi " besluttede os for og prøve tror vi havde sex 2-4 gange og så var jeg gravid, så på en månede vel jeg gætte på der gik..

Fedt nok, at bebs først kom, da I synes det var tid (:

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

KarinaBF skriver:

Jo det var rigtig hårdt at vente og tror også det var derfor der gik så langtid fordi det hele gik op i når det var tiden på den måned så skulle der tjekkes bare en dag over og endda nogen gangen inden fordi nu skulle det bare være.
MEN som sagt det var først da vi slet ikke tænkte på det at vores dejlige dreng var i ovnen (vi har to poder nu en på næsten 4 år og en på næsten 1 år )

Det er rigtig svært at tænke på noget andet og der er ikke nogen nem opskrift desværre !

Men er sikker på det nok skal lykkes for jer !

Tak, og håber det går bare lidt nemmere end for jer..

Anmeld

16. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Fedt nok, at bebs først kom, da I synes det var tid (:

Ja Selvom der var nogle smutter.. Mén krydser finger for jer

Anmeld

16. januar 2012

KarinaBF

Anonym skriver:

Tak, og håber det går bare lidt nemmere end for jer..

Det håber jeg også for jer
for det er ikke sjovt at gå og håbe og hele tiden være sikker på nu er den der og så igen en skuffelse det er hårdt men min søn er hele den lange vente tid vær

Har en veninde der bliver gravid højest en måned efter hun smider p-pillerne og en anden der var ca. ½ år om det :-) så det er meget meget forskelligt

Håber virkelig på at det kommer til at gå jer rigtig godt og hurtigt

Jeg for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.