Luftballon :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

Mette.

bullerbassen skriver:

Hjemmesiden kører ikke endnu, da den stadigvæk er under renovering  Priserne er ikke rettet til , og der mangler lidt billeder derpå endnu.

Men har lavet en facebook gruppe, hvor billederne ligger på.. Kan ikke linke fra iPad. Men har lovet et par stykker at smide link til hjemmesiden, når den er gået i luften

Okay, jeg vil gerne på listen til et link når den er helt klar så. og når du får tid må du gerne smide linket til facebook-gruppen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

bullerbassen

Mette. skriver:

Okay, jeg vil gerne på listen til et link når den er helt klar så. og når du får tid må du gerne smide linket til facebook-gruppen.

Smider en tråd herinde når det er kommet på benene.

Kan ikke linke fra iPad 

Prøv og søg smaa poder stof

Anmeld

17. januar 2012

Mette.

bullerbassen skriver:

Smider en tråd herinde når det er kommet på benene.

Kan ikke linke fra iPad 

Prøv og søg smaa poder stof

Jeg fandt den, sikke meget fint stof. Er det, det hele som ligger derinde, eller kun en del?

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

Mette. skriver:

Jeg fandt den, sikke meget fint stof. Er det, det hele som ligger derinde, eller kun en del?

Ja stort set , der kommer løbende nyt fra USA som er bestilt, men skal laves først.

Har 2 serier som ikke er på endnu..

Starter lidt i det små, da der er en opstart som er betalt af egen kapitalt

Anmeld

17. januar 2012

Mette.

bullerbassen skriver:

Ja stort set , der kommer løbende nyt fra USA som er bestilt, men skal laves først.

Har 2 serier som ikke er på endnu..

Starter lidt i det små, da der er en opstart som er betalt af egen kapitalt

Det kan jeg godt forstå, man skal nok også passe på, man ved jo aldrig. Det må være super spændende og samtidig må det give en masse sommerfulge i maven. 

Anmeld

17. januar 2012

bullerbassen

Mette. skriver:

Det kan jeg godt forstå, man skal nok også passe på, man ved jo aldrig. Det må være super spændende og samtidig må det give en masse sommerfulge i maven. 

Det jo lige det .... 

Jo det er spændende , har ikke så mange sommer fugle i maven. Har været selvstændig før og manden er det nu.

Men det er jo altid super spændende med nået nyt, om man har ramt plet

Anmeld

17. januar 2012

Benjamins'mor

Mette. skriver:

fabric

Mange tak, hehe.

Google translate skriver nemlig bare - drugs. Og det er jo helst ikke det jeg skal finde frem til.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.