Nærmer os de 2 år (gavehjælp)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

297 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Noneother

Min dejlige søn bliver 2 år til maj. Hold da op hvor går det stærkt

Vi har planlagt en forlænget weekend i Lalandia, men han skal jo have en gave udover det. SÅ..

Jeg har tænkt på at købe ham, hans første cykel, men hvad er godt at gå efter her? Erfaringer?

Jeg havde jo kigget på en rigtig fed en i toys´R´us, men det er sådan en man SKAL skubbe. Altså ikke en han selv vil kunne bruge på noget tidspunkt. -Det dur jo ikke.

.. Og til dem der skulle mene at det er for tidligt med en cykel (er selv lidt i tvivl) - i må hjertens gerne komme med forslag til andre "store" gaver jeg kunne give i stedet.

Han skal jo forkæles den lille mand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

An&Jo

altså tror ikke en cykel er for tidlig..

Her tænker jeg selv at sønnike skal have en løbecykel, eller almindelig cykel, eller en af de der retro biler man kan købe, hvor han skal skubbe den frem ligesom den der røde plastik scooter..

ellers er jeg også helt blank..

Anmeld

16. januar 2012

Noneother

An&Jo skriver:

altså tror ikke en cykel er for tidlig..

Her tænker jeg selv at sønnike skal have en løbecykel, eller almindelig cykel, eller en af de der retro biler man kan købe, hvor han skal skubbe den frem ligesom den der røde plastik scooter..

ellers er jeg også helt blank..

Han har i forvejen både scooteren, kørende mariehøne og wheeleybug, så ikke flere køreting. (måske jeg burde få ryddet op i hans legetøjskirkegård )

Jeg tænkte osse noget i retning med sådan en med een trækkepind man kunne pille af senere hen. men ved ikke hvilken model.

Anmeld

16. januar 2012

An&Jo

Noneother skriver:

Han har i forvejen både scooteren, kørende mariehøne og wheeleybug, så ikke flere køreting. (måske jeg burde få ryddet op i hans legetøjskirkegård )

Jeg tænkte osse noget i retning med sådan en med een trækkepind man kunne pille af senere hen. men ved ikke hvilken model.

haha.. jamen altså en cykel til at starte med behøver jo ike være den dyreste man kan få, så måske du skal tage en tur i føtex eller bilka og se om de har en smart en hvor man kan sætte en pind i, og hvor de samtidig kan lære at bruge pedalerne+?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.