må man? hvid kjole til sølvbryllup.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.548 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Silke91

Hej søde piger

Sagen er den at jeg skal til svigerforældrenes sølvbryllup til sommer og er så småt begyndt at kigge efter kjole Mine svigermor elsker store festkjoler så kunne forstille mig at dresscode ville blive galla agtig og at en lang kjole derfor ville være fin. Jeg er så faldet pladask for en lang stropløs kjole der er meget enkel med et guld bånd under brystet som eneste detalje. Men kjolen er HVID!!! spørgsmålet lyder så.

Må man som gæst godt være iklædt hvid til et sølvbryllup? jeg ved at det ikke er velset til et bryllup men det er jo ikke helt det samme.

Håber meget på svar da jeg har googlet det men der var ingen hjælp at hente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Sildefisk

Det tror jeg sagtens du kan da hun er er gift. Det med ikke at må bære hvidt foran bruden er vel noget med at hun skal skille sig ud og hvid er udskyldens farve?

God fornøjelse

Anmeld

16. januar 2012

gonefishing

Silke91 skriver:

Hej søde piger

Sagen er den at jeg skal til svigerforældrenes sølvbryllup til sommer og er så småt begyndt at kigge efter kjole Mine svigermor elsker store festkjoler så kunne forstille mig at dresscode ville blive galla agtig og at en lang kjole derfor ville være fin. Jeg er så faldet pladask for en lang stropløs kjole der er meget enkel med et guld bånd under brystet som eneste detalje. Men kjolen er HVID!!! spørgsmålet lyder så.

Må man som gæst godt være iklædt hvid til et sølvbryllup? jeg ved at det ikke er velset til et bryllup men det er jo ikke helt det samme.

Jeg vil også mene det handler om at man ikke må tage opmærksomheden fra den det handler om. Men hvis hun kommer i en gallakjole der f.eks. er lilla så tror jeg ikke du skal være bange for at være i hvid

Anmeld

16. januar 2012

Livas mor

Silke91 skriver:

Hej søde piger

Det kan man sagtens, jeg har selv en råhvid kjole, som jeg har tænkt mig at benytte til både kobber og guldbryllup i år

Anmeld

16. januar 2012

foto på lærred

Jeg vil da også sagtens tro at du kan bære en hvid kjole. Men hvis du er i tvivl kan du jo evt. lige høre svigermor om hun ok med det inden du køber. Men mon ikke hun er det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.