rsmor skriver:
Hej med jer,
Jeg har Noah, som snart er 6 måneder. Han får tre faste måltider om dagen og ellers flaske. Nu er mit spørgmål, jeg følger SP opskrifter på grød/mos, Noah elsker maden. Dog kan jeg ikke helt finde ud af, om han får nok ? - Der står mange steder, at barnet selv lukker munden, når det er mæt. Det har jeg aldrig prøvet, det er som om, han kan blive ved i uendelighed. Hvad skal jeg gøre? - Bare give ham det SP foreskriver er én potion ? Eller skal jeg lave mere til ham ?
+ Jeg vil gerne høre, hvordan I slap af med natflaskerne ? og hvornår de begyndte, at sove igennem.
Rikke
Jeg har også en dreng der spiser som en fuldvoksen mand. Og var også vildt bekymret over det.
Du skal give ham til han er mæt. Overvej om det måske er på tide med andet end den grødagtige vælling som majsmel godt kan være. Måske det er på tide med kartoffel?
Min dreng fik grød i 1½ månedes tid, max. Så blev han ikke mæt af det mere. Idag spiser han dobbelt så meget som jeg gør, hans vægt ligger præcis på gennemsnittet, jeg kan ikke andet end konkludere at han rigtigt godt kan lide mad 
Hans godnatflaske tog vi en kold tyrker med. Det tog 3 dage så sov han igennem. Han kom op hvis vi ikke kunne få ham til ro i hans lift, han fik alt det kram og knus han ville have, fik tilbudt vand. Men ingen flaske.
Anmeld