Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tillykke, og hvor er han da fin!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med den flotte dreng! Han er godt nok en lille lækkerbisken allerede!
Tusind tak alle sammen! Hvor er I bare søde
Camulla skriver: Jeg fødte igår en velskabt dreng på 4340 g. og 54 cm. Han kom til verden kl. 17.14 efter en meget hurtig fødsel. Vi kom hjem til midnat efter en hurtig indlægelse pga. åndedrætsbesvær. Vi har det alle godt, men er trætte Og storebror er stolt! FB kommer senere...
Jeg fødte igår en velskabt dreng på 4340 g. og 54 cm. Han kom til verden kl. 17.14 efter en meget hurtig fødsel. Vi kom hjem til midnat efter en hurtig indlægelse pga. åndedrætsbesvær. Vi har det alle godt, men er trætte Og storebror er stolt!
FB kommer senere...
TILLYKKE
Han ser bare helt perfekt ud
babymus77 skriver: Glæder mig til at læse fb;-) KÆMPE tillykke med den skønne knægt;-) Hvor er han dog fin;-)
Glæder mig til at læse fb;-) KÆMPE tillykke med den skønne knægt;-) Hvor er han dog fin;-)
Har lavet FB idag (Citerer lige alle dem der skrev at de glædede sig til at læse den)
Krussedulle skriver: Stort tillykke med lillebror ,... Hvor er han bare fin og sikke en stolt storebror ... Glæder mig til fb!
Stort tillykke med lillebror ,... Hvor er han bare fin og sikke en stolt storebror ... Glæder mig til fb!
Så har jeg lavet FB idag (Ja, jeg citerer lige alle dem der skrev at de så frem til den)
PT skriver: Tillykke med ham . Godt I alle har det godt. Og send så det estøv tilbage - det var kun til låns
Tillykke med ham . Godt I alle har det godt. Og send så det estøv tilbage - det var kun til låns
He he... Værsågod! Vestøv lige tilbage til dig... Tak for lån! Det virkede jo!
Kruse90 skriver: Stort tillykke.Hvor er han bare fin.Glæder mig til at læse FB
Stort tillykke.Hvor er han bare fin.Glæder mig til at læse FB
Så er der lavet FB idag. (Ja, jeg citerer lige alle dem der skrev at de så frem til at læse den) Og held og lykke til dig
Gaia skriver: Nårh han er sød. Stort tillykke med ham Glæder mig til at læse din fb
Nårh han er sød. Stort tillykke med ham Glæder mig til at læse din fb
Så kan du læse min FB.... (Jeg er citerer lige alle der skrev at de så frem til at læse den)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128