Jeg har født...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2012

annec

Tillykke, og hvor er han da fin!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2012

Happiness

Stort tillykke med den flotte dreng! Han er godt nok en lille lækkerbisken allerede!

Anmeld

17. januar 2012

Camulla

Tusind tak alle sammen! Hvor er I bare søde  

Anmeld

17. januar 2012

Mom2012

Camulla skriver:

Jeg fødte igår en velskabt dreng på 4340 g. og 54 cm. Han kom til verden kl. 17.14 efter en meget hurtig fødsel. Vi kom hjem til midnat efter en hurtig indlægelse pga. åndedrætsbesvær. Vi har det alle godt, men er trætte Og storebror er stolt!

FB kommer senere...

Stort tillykke! Hvor er han dejlig!

Anmeld

17. januar 2012

Mor til Ella

Camulla skriver:

Jeg fødte igår en velskabt dreng på 4340 g. og 54 cm. Han kom til verden kl. 17.14 efter en meget hurtig fødsel. Vi kom hjem til midnat efter en hurtig indlægelse pga. åndedrætsbesvær. Vi har det alle godt, men er trætte Og storebror er stolt!

FB kommer senere...

TILLYKKE

Han ser bare helt perfekt ud

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

babymus77 skriver:

Glæder mig til at læse fb;-) KÆMPE tillykke med den skønne knægt;-) Hvor er han dog fin;-)

Har lavet FB idag (Citerer lige alle dem der skrev at de glædede sig til at læse den) 

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Krussedulle skriver:

Stort tillykke med lillebror ,... Hvor er han bare fin og sikke en stolt storebror ... Glæder mig til fb!

Så har jeg lavet FB idag (Ja, jeg citerer lige alle dem der skrev at de så frem til den)  

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

PT skriver:

Tillykke med ham . Godt I alle har det godt. Og send så det estøv tilbage - det var kun til låns

He he... Værsågod! Vestøv lige tilbage til dig... Tak for lån! Det virkede jo!  

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Kruse90 skriver:

Stort tillykke.
Hvor er han bare fin.

Glæder mig til at læse FB

Så er der lavet FB idag. (Ja, jeg citerer lige alle dem der skrev at de så frem til at læse den) Og held og lykke til dig  

Anmeld

19. januar 2012

Camulla

Gaia skriver:

Nårh han er sød. Stort tillykke med ham Glæder mig til at læse din fb 

Så kan du læse min FB.... (Jeg er citerer lige alle der skrev at de så frem til at læse den)  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.