min liam har fundet sine fødder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

MaleneJensen

mika.F skriver:

jaah, som overskriften siger har liam fundet sine fødder, eller hvertfald den ene...og den gnasker han så på som blev han betalt for det....og selvom det aldrig lykkes at fange ham på fersk gerning med kammeraet, så syns jeg alligevel at det her billede blev for dejligt til ikke at blive delt med jer dejlige damer herinde! ^^

Hehe dejligt billede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

mika.F

Sofia skriver:

Såå nuttet

taaark.. ^^

Anmeld

16. januar 2012

mika.F

Monica P skriver:

hvor er han dejlig? Hvor gammel er guldklumpen? :-) glæder mig til min lille pige finder sine fødder

tak..      han er 4,5 måneder.. det er to ugers tid siden han fandt sine fødder, få dage efter var de for uimodståelige til ikke at blive spist syns han.. ^^,

det er altså os bare super nuttet når de gør det, dog lettere upraktisk under bleskift!

Anmeld

16. januar 2012

mika.F

Fenja09 skriver:

Skønt billede!  

Hvor gammel er han? Min datter har nemlig også opdaget sine fødder, men hun gnasker ikke på dem. Hun holder kun ved dem, så vi venter spændt på at hun en dag har dem i munden hehe

/Fenja

tusind tak!

han er 4,5 måneder og fandt sine fødder for to uger siden, får dage efter skulle de bare i munde, og helst konstant..

Anmeld

16. januar 2012

mika.F

MaleneJensen skriver:

Hehe dejligt billede

tusind tak!

Anmeld

16. januar 2012

Fenja09

mika.F skriver:

tusind tak!

han er 4,5 måneder og fandt sine fødder for to uger siden, får dage efter skulle de bare i munde, og helst konstant..

Min datter er også 4, 5 måned, så det kan jo ske anytime

Anmeld

16. januar 2012

mika.F

Fenja09 skriver:

Min datter er også 4, 5 måned, så det kan jo ske anytime

det jo lige det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.