Muhmi skriver:
Nu har jeg læst mig til at riiigtig mange siger, "Ja den er positiv, men kan se det er en Valmed test, såååe" "Det er en Valmed test, så skal jeg være sikker??"
Altså, jeg er rigtig glad for de Valmed tests og bruger dem da flittigt, de har aldrig vist forkert for mig 
Men er det kun den i er "bange" for at bruge eller er der flere man skal være påpasselig med? Og hvad er det der er med de Valmed tests??
Personligt er jeg bange for dem alle sammen. Er så bange for at man skal få falsk håb elelr give en bruger herinde falsk håb ved at sige testen er positiv..
Sagen er bare den at teste - ofte Valmed - ved ikke om det er fordi det er dem vi bruger mest, giver en streg nr. 2 efter tid... Det behøver ikke kun være en skyggestreg men dt kan sagtens være en streg med farve... Så rådet er bare - AFLØS DEN ALDRIG EFTER TID, hvis man er i tvivl om en graviditet, vent en dag eller to og tag en ny test.

- Nogen har haft streger efter tid og er gravide, men størstedleen er altså ikke gravide når det er en streg efter tid.

^^ovenstående er hvad jeg mener om teste og især valmed.

(Fordi det er dem jeg har brugt mestt og derfor ikke ahr lige så meget erfaring med andre..)
Anmeld