Mad til syge børn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

886 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

LR85

Min dreng er syg med feber og er godt snottet. Han er helt dvask og svær a få til a spise. 

Synes jeg har tilbudt ham alt, har i nogen forslag til hvad jeres børn gider spise når appetitten er mindst? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Leneur

louiseandersen85 skriver:

Min dreng er syg med feber og er godt snottet. Han er helt dvask og svær a få til a spise. 

Synes jeg har tilbudt ham alt, har i nogen forslag til hvad jeres børn gider spise når appetitten er mindst? 

Altså når Silje er syg og ikke vil spise, er der ikke noget der hedder sund og varieret mad. Hun er nemlig småtspisende i forvejen og på fedekur fra lægen. Så her får hun ristet brød med et godt lag smør på, chips mest saltstænger og skruer, kiks, mælkesnitter, sodavandsis og masser af saftevand. Ja ved godt det ikke er særligt sundt men det er det eneste hun vil have når hun er syg og for at hun trods alt får lidt i maven er det, det jeg må give hende.

Anmeld

16. januar 2012

MinNoah

Ja her er sodavandsis et hit.... eller saltchips.... Og ja saftevand eller juice...

Anmeld

16. januar 2012

LR85

Leneur skriver:

Altså når Silje er syg og ikke vil spise, er der ikke noget der hedder sund og varieret mad. Hun er nemlig småtspisende i forvejen og på fedekur fra lægen. Så her får hun ristet brød med et godt lag smør på, chips mest saltstænger og skruer, kiks, mælkesnitter, sodavandsis og masser af saftevand. Ja ved godt det ikke er særligt sundt men det er det eneste hun vil have når hun er syg og for at hun trods alt får lidt i maven er det, det jeg må give hende.

Jeg er helt med på a de bare skal have noget ned. Tak for inspiration, har lige været ude og købe ostehaps og andet a den stil. 

Anmeld

16. januar 2012

LR85

MinNoah skriver:

Ja her er sodavandsis et hit.... eller saltchips.... Og ja saftevand eller juice...

Tak For inspiration. Har også købt crips, det fremmer i hvert fald tørsten  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.