Lynhurtig Update...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2012

Camillos

Jeg testede her til morgen med Morgen Urinen, der var ingen ekstra streg. Jeg må strengt gå ud fra det er en Bio jeg har været igennem 

Når det så er sagt tænker jeg lidt om jeg ikke bare Burde lade vær at nævne noget for gyn, når ikke engang en test kan måle hcg i tis?

Så vi endelig kan komme i gang for alvor.. Puha jeg har slet ikke kunne sove i nat...er godt nok nervøs for hvad hun siger, og om 10,5 kg er nok, så jeg kan påbegynde behandling.. 

fingre for mig piger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

babymus77

Kender ikke din historie, men krydser for du kan komme hurtig igang;-)

Anmeld

16. januar 2012

nielsen80

Du får lige et

Jeg synes, du skal nævne det for din gyn, det kan jo netop være med til, at de får valgt den rigtige behandling til jer.

Anmeld

16. januar 2012

maria_wlt

herfra... 

Håber på det bedste.. Ser frem til god opdate senere...

Anmeld

16. januar 2012

christina92

Camillos skriver:

Jeg testede her til morgen med Morgen Urinen, der var ingen ekstra streg. Jeg må strengt gå ud fra det er en Bio jeg har været igennem 

Når det så er sagt tænker jeg lidt om jeg ikke bare Burde lade vær at nævne noget for gyn, når ikke engang en test kan måle hcg i tis?

Så vi endelig kan komme i gang for alvor.. Puha jeg har slet ikke kunne sove i nat...er godt nok nervøs for hvad hun siger, og om 10,5 kg er nok, så jeg kan påbegynde behandling.. 

fingre for mig piger.

Anmeld

16. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Håber virkelig på en positiv update senere idag, tror ligesom nielsen80 at det en god ide lige at snakke med hende om din mistanke til en graviditet selvom du bløder.

kram til dig

Anmeld

16. januar 2012

Nessie

Tror bestemt også at det er bedst at fortælle hende hvad der er sket, hun har måske en god forklaring, men skal måske også tage det med i overvejelserne omkring behandlingen

Held og lykke

Anmeld

16. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Nessie skriver:

Tror bestemt også at det er bedst at fortælle hende hvad der er sket, hun har måske en god forklaring, men skal måske også tage det med i overvejelserne omkring behandlingen

Held og lykke

Anmeld

16. januar 2012

mille25

Camillos skriver:

fingre for mig piger.

håber alt går vel...

Anmeld

16. januar 2012

fnuggi

Nessie skriver:

Held og lykke

er helt ening her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.