Hvilken var bedst

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken fødsel var bedst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

401 visninger
3 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Gaia

Til jer der har født to eller flere gange. Hvilken fødsel var så den bedste? Hvad gjorde den bedre, fortæl gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

4kløver

Gaia skriver:

Til jer der har født to eller flere gange. Hvilken fødsel var så den bedste? Hvad gjorde den bedre, fortæl gerne

Jeg har stemt 4 men både 1.2.4 var gode nr 2 var en kort fødsel også 4 og en dejlig JM

Anmeld

15. januar 2012

Mira0911

Anden fødsel var helt klart bedre end den første... Den første var komplikationer som jeg selv var skyld i - Jeg kunne bare have hørt efter i stedet for!!! 

Anden fødsel var fantastisk...  Jeg var langt mere samarbejdsvillig... Og gjorde alt for at der ikke skulle ske det samme som under første fødsel... 

Anmeld

15. januar 2012

SussieThyssen

Gaia skriver:

Helt klart min 3. som foregik ved PKS.
også selvom de for tid og evighed smadrede mine stemmebånd.

Jeg har aldrig brudt mig om at føde, det ligger ganske enkelt ikke til min natur, så derfor var det en kæmpe befrielse at få det pks.

Min første fødsel var usandsynligt rædselsfuld, og jeg brugte hele min anden graviditet på at være rædselsslagen for fødslen, men den gik nu langt bedre end jeg havde frygtet, og som sådan, så var den vel som fødsler gerne er flest, men brød mig om det og at synes det var åhh så fantastisk, no way.

Men sådan er vi jo nok så forskellige.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.