Hva er kærlighed ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

506 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej alle sammen ..

Jeg har haft endnu en diskussion med min kæreste .. Altid om hva han skal gøre og hva jeg mener med mine ord og jeg synes det er så svært at forklarer ham  Jeg prøver men kan ikke få ham til at forstå mig ..

Så derfor spørger jeg jer :

Hva er kærlighed ?

Hvad er en perfekt Hverdag for jer ?

Har valgt at være ano da min kæreste sikkert tjekker mig ud på bærbaren .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Hej alle sammen ..

Jeg har haft endnu en diskussion med min kæreste .. Altid om hva han skal gøre og hva jeg mener med mine ord og jeg synes det er så svært at forklarer ham  Jeg prøver men kan ikke få ham til at forstå mig ..

Så derfor spørger jeg jer :

Hva er kærlighed ?

Hvad er en perfekt Hverdag for jer ?

Har valgt at være ano da min kæreste sikkert tjekker mig ud på bærbaren .. 

Jamen kærlighed for mig er når man ikke er i tvivl om at man elsker den anden person, når man hver dag ved at det er ham/hende man vil være sammen med.. 

At man har respekt for hinanden. At man prøver at gøre hinanden glade ved de små ting, man ved der glæder den anden person 

Altså kærlighed mellem mig og min kæreste er meget forskellig, i forhold til hvad hinanden syntes.. Men vi er begge enige om at vi elsker hinanden.. Og gerne vil de samme ting i livet.. Men for mig handler kærlighed om når han vasker op, rydder op, køber mit ynglings slik, køber en rose, kigger mig i øjnene 

Og en perfekt hverdag for mig, det syntes jeg der er hver dag. Der er  bare nogle dage hvor det er værre end andre Altså man har jo sine ups and downs ,. Hvor man ikke er enige.. 

Anmeld

15. januar 2012

Bassemor<3

For mig er kærlighed at blive elsket ligemeget hvad.

At min kæreste respekterer mig for den jeg er, er ærlig over for mig, også når det er noget man hellere ikke ville høre. Altså at han åbner munden og fortæller mig hvis der er noget der generer ham, eller noget han synes vi skal arbejde på ! Der er intet værre i et forhold end når den ene går og indebrænder med noget ! 

At jeg VED min kæreste elsker mig, selvom det ikke bliver sagt med ord  Altså, at han er der for mig, giver mig et kys og et knus i hverdagen, griner med mig, græder med mig, udvikler sig sammen med mig og ikke mindst giver sig selv 100% til mig 

At man, samtidig med at være kærester, er hinandens bedste venner, man kan grine sammen, være 100% ærlig uden at blive dømt, og samtidig give hinanden plads til at savne hinanden 

At man aldrig tvivler på hinandens kærlighed eller troskab ! 

Og så selvfølgelig at man elsker hinanden ubetingelsesløst, bogstavligt talt ! Man skal leve sammen med den man passer med. Der skal selvfølgelig være plads til at slibe kanter, men heller ikke mere end det. For så passer man ikke sammen i længden! 

Det er svært at forklarer, men man er ikke i tvivl når man mæder kærligheden ! 

Anmeld

15. januar 2012

katrineoerum

Kærlighed for mig er når jeg føler at intet kan skilde at ad. Når jeg føler hans nærvær omkring mig selv om han er mange kilometer væk. Når han presser mig til at udvikle mig og prøve noget nyt. Når han lytter til mine bekymringer og problemer og bagefter ikke lader mig give om men bare siger vidre i teksten.

Men mest af alt er det kærlighed når han kigger på spørger børnene og mig og spørger hvad han skulle gøre uden os.

Anmeld

16. januar 2012

Muffin_girl

katrineoerum skriver:

Kærlighed for mig er når jeg føler at intet kan skilde at ad. Når jeg føler hans nærvær omkring mig selv om han er mange kilometer væk. Når han presser mig til at udvikle mig og prøve noget nyt. Når han lytter til mine bekymringer og problemer og bagefter ikke lader mig give om men bare siger vidre i teksten.

Men mest af alt er det kærlighed når han kigger på spørger børnene og mig og spørger hvad han skulle gøre uden os.

Helt enig Det er nemlig kærlighed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.