Hvor mange var med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

stjerneskud10

Hejsa alle sammen...

Kæresten og jeg er så småt begyndt at snakke om hvem der skal med til barnedåb.. Grunden til vi er så tidligt ude er fordi vi skal ud og rejse når bebsen er 2½ måned og vi vil gerne at bebsen er døbt inden og har et navn i sit pas...

Men vi er meget i tvivl om hvor langt vi vil gå ud.. Bare familie, familie og et par venner eller familie og  de venner man gerne vil have med, hvilket bliver til temmelige mange mennesker...

Hvor mange var i til jeres børns barnedåb?? Og hvor skær i??

Knus stjerneskud10, som glæder sig vildt meget til om 12 dage hvor hun skal til MD...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Vi var 60 personer til begge barnedåb og det var venner og familie vi havde med.

Da vores datter var 2 1/2 mdr. skulle vi ud og rejse inden dåben. Vi fik hende bare navngivet, så hun kunne få hendes eget pas og det var der ingen problemer i.

Anmeld

15. januar 2012

Benjamins'mor

Vi var MAX 30, kan ikke huske 100% men der var mig, kæresten og vores søn self, og bedsteforældre (der er lidt skilsmisser og nye ægteskaber, så der er et par stykker) oldeforældre, tipoldemødre, onkler, moster, og et vennepar.

Anmeld

15. januar 2012

B&J

vores dreng var dog ½år da han blev døbt og det var perfekt for os men vi var 20stykker

Anmeld

15. januar 2012

th

stjerneskud10 skriver:

Hejsa alle sammen...

Kæresten og jeg er så småt begyndt at snakke om hvem der skal med til barnedåb.. Grunden til vi er så tidligt ude er fordi vi skal ud og rejse når bebsen er 2½ måned og vi vil gerne at bebsen er døbt inden og har et navn i sit pas...

Men vi er meget i tvivl om hvor langt vi vil gå ud.. Bare familie, familie og et par venner eller familie og  de venner man gerne vil have med, hvilket bliver til temmelige mange mennesker...

Hvor mange var i til jeres børns barnedåb?? Og hvor skær i??

Knus stjerneskud10, som glæder sig vildt meget til om 12 dage hvor hun skal til MD...

vi var 36 menersker. vi valgte at tage dem i familien med vi var mest samme med, forældre, bedsteforældre, tante og onkler på min side, ikke min kæreste da vi stort set ikke er sammen med dem og så 3 sæt venner, da de skulle stå fadder til Oscar.

vi vaalgte kun at tage de venner med som skulle stå fadder ellers kunne vi havde taget 10 sæt venner med mere og et sted skal vi jo stoppe.

Anmeld

15. januar 2012

De3Guldklumper

Til begge dåben har vi været ca 25.Det er børnenes bedsteforældre, oldeforældre mostre og onkler. Der udover havde vi 4 vennepar med som vi ved altid vil være en del af vores ungers opvækst.

Anmeld

15. januar 2012

stjerneskud10

MoarHvidovre skriver:

Vi var 60 personer til begge barnedåb og det var venner og familie vi havde med.

Da vores datter var 2 1/2 mdr. skulle vi ud og rejse inden dåben. Vi fik hende bare navngivet, så hun kunne få hendes eget pas og det var der ingen problemer i.

Hold da op det var en del...  Har i begge en stor familie eller var der bare mange venner med??? 60 er det inkl. børn..

Anmeld

15. januar 2012

norenberg

til mine tre ungers barnedåb var vi de 30 nærmeste ( bedsteforældre, oldeforældre, søskende og søskendes børn) og vi holdte det her hjemme....egentlig syntes jeg ikke det er dag jeg har lyst til at gøre så meget ud af...derfor har vi holdt det minimalt....

Anmeld

15. januar 2012

stjerneskud10

th skriver:

vi var 36 menersker. vi valgte at tage dem i familien med vi var mest samme med, forældre, bedsteforældre, tante og onkler på min side, ikke min kæreste da vi stort set ikke er sammen med dem og så 3 sæt venner, da de skulle stå fadder til Oscar.

vi vaalgte kun at tage de venner med som skulle stå fadder ellers kunne vi havde taget 10 sæt venner med mere og et sted skal vi jo stoppe.

Det er nemlig også det.. For vi kan nemt bliver 40-60 person hvis vi skal have alle vores venner med, men synes bare det er så svært at skære.. Man vil jo gerne gøre alle glade og se alle..

Men synes det er en god løsning kun at tage dem med som skal stå fadder..

Anmeld

15. januar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
stjerneskud10 skriver:

Hold da op det var en del...  Har i begge en stor familie eller var der bare mange venner med??? 60 er det inkl. børn..

Det var incl børn og der er rigtig mange af vores venner og familie der har 3 børn og så løber det bare hurtigt op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.