Hvornår ændre det sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Den lykkelige

Ja det er svært at sige og jeg ved der ikke er noget præcist svar...
MEN min datter er snart 11 mdr og hun har altid haft svært ved at falde i søvn om dagen..
Men f.eks. idag vi skulle ud og handle.. hun er meget træt og falder altid i søvn i bilen.. vi sætter hende ind og køre 4 km til byen.. hun er ikke faldet i søvn endnu.. men jeg løber ind for at handle mens kæresten sidder i bilen.. da jeg kommer ud ser han helt anstregt ud og da jeg åbner døren er det bare verdens mest ulykkelige og overtrætte pige.. lige så snart vi har kørt 1 min sover hun..
Jeg kan sagtens forstå spædbørn er sådan, men hun er snart et år.. hvorfor kan hun ikke bare sove hvis hun er træt..
Hun VIL også have man sidder på gulvet med hende.. man behøver ikke lege med hende, så leger hun helt fint selv.. men lige så snart jeg bare tænker på at gå ud i køkkenet og ordne noget så bliver hun vildt sur og brokkende og kravler ud og stiller sig op af mine ben og hver i mig mens hn brokker helt vildt.. Vi når INGEN TING herhjemme før efter kl 19 hun er lagt..
Hvornår ændrede det sig for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Moar2011

kan det evt være et tigerspring ? ..

- jeg ved hvertfald at storm har inde for den sidste månede, begyndt at ville have jeg er i samme rum som ham, hvis ikk, begynder han os at brokke sig / græde.. indtil jeg kommer igen så smiler han i hele hovedet .. han bliver 9mdr imorgen ..

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Babyklar skriver:

kan det evt være et tigerspring ? ..

- jeg ved hvertfald at storm har inde for den sidste månede, begyndt at ville have jeg er i samme rum som ham, hvis ikk, begynder han os at brokke sig / græde.. indtil jeg kommer igen så smiler han i hele hovedet .. han bliver 9mdr imorgen ..

Ja kunne det jo godt være bortset fra hun altid har været sådan

Anmeld

15. januar 2012

ledermus

Den lykkelige skriver:

Ja det er svært at sige og jeg ved der ikke er noget præcist svar...
MEN min datter er snart 11 mdr og hun har altid haft svært ved at falde i søvn om dagen..
Men f.eks. idag vi skulle ud og handle.. hun er meget træt og falder altid i søvn i bilen.. vi sætter hende ind og køre 4 km til byen.. hun er ikke faldet i søvn endnu.. men jeg løber ind for at handle mens kæresten sidder i bilen.. da jeg kommer ud ser han helt anstregt ud og da jeg åbner døren er det bare verdens mest ulykkelige og overtrætte pige.. lige så snart vi har kørt 1 min sover hun..
Jeg kan sagtens forstå spædbørn er sådan, men hun er snart et år.. hvorfor kan hun ikke bare sove hvis hun er træt..
Hun VIL også have man sidder på gulvet med hende.. man behøver ikke lege med hende, så leger hun helt fint selv.. men lige så snart jeg bare tænker på at gå ud i køkkenet og ordne noget så bliver hun vildt sur og brokkende og kravler ud og stiller sig op af mine ben og hver i mig mens hn brokker helt vildt.. Vi når INGEN TING herhjemme før efter kl 19 hun er lagt..
Hvornår ændrede det sig for jer?

Det med at kravle hen hvor jeg er gør Oliver også så har fået et børnegitter mellem køkken og stue og han blev i starten sur da han ikke kunne komme ud til mig men nu har han accepteret det og rejser sig op af gitteret men kravler hurtigt tilbage til legetøjet

Anmeld

15. januar 2012

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Ja kunne det jo godt være bortset fra hun altid har været sådan

hmm ja det ikk til at vide hvad det kan være .

evy forkælelse, altså fået det som hun ville ..

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

Babyklar skriver:

hmm ja det ikk til at vide hvad det kan være .

evy forkælelse, altså fået det som hun ville ..

Ja jeg sagde også lige til min kæreste idag at det måske er fordi vi har været for meget over hende og vi skulle have været anderledes fra start.. håber sådan det vil blive bedre imorgen når hun starter dagpleje.. så lære hun jo i hvert fald at hun ikke er den eneste verden handler om osv..

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

ledermus skriver:

Det med at kravle hen hvor jeg er gør Oliver også så har fået et børnegitter mellem køkken og stue og han blev i starten sur da han ikke kunne komme ud til mig men nu har han accepteret det og rejser sig op af gitteret men kravler hurtigt tilbage til legetøjet

Nå ok.. ja vi har prøvet gitter her.. men hun blev også vildt sur så vi pillede det ned.. men skulle måske have ladet hende brokke..

Anmeld

15. januar 2012

Moar2011

Den lykkelige skriver:

Ja jeg sagde også lige til min kæreste idag at det måske er fordi vi har været for meget over hende og vi skulle have været anderledes fra start.. håber sådan det vil blive bedre imorgen når hun starter dagpleje.. så lære hun jo i hvert fald at hun ikke er den eneste verden handler om osv..

ja nemlig .

er selv kommet dertil hvor at jeg tror storm jan få det som han ville .. jeg tager jo ikk højde for at han sagtens kan huske hvordan og hverledes han får det som han ville..

jeg er hønemor ! hihi ..

Anmeld

15. januar 2012

ledermus

Den lykkelige skriver:

Nå ok.. ja vi har prøvet gitter her.. men hun blev også vildt sur så vi pillede det ned.. men skulle måske have ladet hende brokke..

jeg lod ham brokke sig og så gik der ca 2 dage og så accpeterede han det

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

ledermus skriver:

jeg lod ham brokke sig og så gik der ca 2 dage og så accpeterede han det

Nå ok måske vi bare skal give det lidt tid..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.