Hvordan oplevede i tigerspring 37 uger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.525 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej piger.
Min datter er dog kun 34 uger men tænker hun er i et tigerspring. De sidste par dage har hun skreget som en gal når hun skulle sove. Uanset tidspunkt på dagen. Dog værst om aften. Igår aftes vågnede hun nogen gange i gråd og lå en gang med gråd i søvne og sov i det hele taget meget uroligt.
Hun har fået sit eget værelse i torsdags og det har gået fint. Hun er faldet i søvn en enkelt gang i vores seng hvor hun så er blevet lagt i sin egen når vi gik i seng.
Hun har her til aften skreget som en gal i 45 min. Og vi har måtte trøste hende og ligge hende igen. De sidste dage har hun gjort det at hu har lagt med lukkede øjne,kigget op om vi var der rigtig mange gange. Det er jo tydeligt at hun er bange for at blive efterladt. Så vi giver hende self en masse tryghed osv.

Men hvordan oplevede i det tigerspring? Var det ligeså skræmmende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

AnneBJ

Ja, det var præcis som du beskriver... 

Anmeld

15. januar 2012

Anonym trådstarter

AnneBJ skriver:

Ja, det var præcis som du beskriver... 

Puha det kan virkelig være hårdt. Glæder mig til det er over. For bare de 2 dage her hvor et har været rigtig slemt synes jeg det har været hårdt. Håber virkelig det bliver bedre til hun skal starte i instudition den 1. Februar. For der kommer jo til at ske en masse ting der

Anmeld

15. januar 2012

AnneBJ

Anonym skriver:

Puha det kan virkelig være hårdt. Glæder mig til det er over. For bare de 2 dage her hvor et har været rigtig slemt synes jeg det har været hårdt. Håber virkelig det bliver bedre til hun skal starte i instudition den 1. Februar. For der kommer jo til at ske en masse ting der

Ja! Her faldt det sammen med institutionsstart, og det har virkelig været nogle hårde uger! Nu har han (7-9-13) bare lagt sig til at sove 2 nætter i streg!! Om ikke andet giver det da ny energi til mor og far, hvis han begynder at skrige igen imorgen!

Vores søns tigerspring har altid været meget tydelige, og varet alt mellem 1 og 3 uger. Det her tog ca. 1½ uger, så én god dag, og så et tilbagefald på 2 dage. Præcis som det plejer!

Husk alle forældres mantra: det er bare en fase... det går over!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.