Nogle unge forældre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

smukkeJosefine

Cookiemonsteret skriver:

Jeg er os ung mor var 19 da jeg blev gravid og 19 da jeg fødte min datter jeg er 21 nu og hun bliver 2 i april  

Hvordan var din graviditet? og hvordan var det for dig at blive ung mor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Cookiemonsteret

CKJ skriver:

Hvordan var din graviditet? og hvordan var det for dig at blive ung mor?

Min graviditet var et helvede for mig, med nogle små gode punkter, Elskede min mave overalt i verden, men jeg havde kvalme fra uge 4´-20 og fra 24-39 ,plukkeveer konstant fra uge 11, og fik veer i uge 24,27,33 og fødte uge 39, var indlagt 3 gange .. alle mine Venner forsvandt pånær to..   

Og min oplevelse som ung mor var fantastisk, blev kun set ned på af min egen jm, af alle andre jm og læger osv blev jeg behandlet som enhver anden gravid  

Og jeg elsker livet som ung mor selvom det er mega hårdt at få hverdagen til at fungere nogle gange

Anmeld

16. januar 2012

Tulley

CKJ skriver:

Hej piger.

Er der andre unge som skal til at være forældre eller som er?
syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.

Håber på at få svar!

KNUS

Heej.

Lyder som en dejlig tråd..

Lærte af min jordemoder at man er ung mor mellem 15 og 25. Så jeg vil også mene at jeg hører under ung mor. Er 22 og har en søn må knap 2 mdr.

Anmeld

16. januar 2012

Krussedulle

CKJ skriver:

Hej piger.

syntes det kunne være hyggeligt at starte samtaler sammen og høre til andre unge mennesker, ligesom mig selv.

Håber på at få svar!

KNUS

Jeg syntes ikke jeg føler mig så ung mere men er det jo nok alligevel.. Hehe.. Fik min første for 4,5 år siden, da jeg var 18 er 23 nu, og har termin med nr. 3 om 40 dage

Anmeld

16. januar 2012

Koen.

Unge forældre nej, men ung mor ja er 21 år, bor i Esbjerg med martin på 33 år Har Lærke på 21 mdr og venter lillebror til maj

Anmeld

16. januar 2012

Drømme

CKJ skriver:

Hej piger.

Håber på at få svar!

KNUS

Hov - glemte vidst at citere dig..

Ja, vi bliver unge forældre

Kæresten er 20 og jeg er 21, og vi venter vores den første i slutningen af februar

Det var ikke heeelt planlagt, men heller ikke helt uplanlagt

Tillykke med graviditeten !

Anmeld

16. januar 2012

isabellasmor

Også her Jeg er 17 (bliver 18 til februar) var 16 da jeg blev gravid. Har Isabella på snart 3 mdr

Anmeld

16. januar 2012

Christina Cecilie Rud Svenningsen

CKJ skriver:

ttatakHHaHarfå

MANGE GANGE TILLYKKE MED DET!

hvad fik du og navn?

Hvordan gik din fødsel?

Tusind tak. Har fået en dejlig lille dreng som skal hedde Mikkas . Fødslen gik fint, der var slet ingen problemer. Synes bare at det tog så ufattelig lang tid .. men det tog ikke så lang tid

Anmeld

16. januar 2012

Aalexandra

CKJ skriver:

UHHH, det bliver spændende!!

er det gået op for dig at du lige om lidt skal være mor?

Ja meget spændende  Ja det gik op for mig allerede da jeg så scanningsbillederne  Har glædet mig til jeg skulle være mor i MEGET lang tid nu 

Anmeld

17. januar 2012

smukkeJosefine

Aalexandra skriver:

Ja meget spændende  Ja det gik op for mig allerede da jeg så scanningsbillederne  Har glædet mig til jeg skulle være mor i MEGET lang tid nu 

jeg glæder mig også rigtig meget. men syntes stadigvæk det er svært at forstå at jeg skal være mor om 2 mdr cirka

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.