hva gir i jers børn at drikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

jeanne-skat

har en søn på 8 måneder , han får vand og mælk at drikke, men ha´n virker meget træt af det. syns bare det er fortidligt at begynde på saftevand.. hva gir i jeres børn??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Rebecca55

jeanne-skat skriver:

har en søn på 8 måneder , han får vand og mælk at drikke, men ha´n virker meget træt af det. syns bare det er fortidligt at begynde på saftevand.. hva gir i jeres børn??

Vores er 7 mdr, og får kun vand og modermælkserstatning...

Anmeld

15. januar 2012

Silas&Mille

Silas er 1 år og får stort set kun vand.

Han vil ikke rigtig drikke mælk, men han får saftevand en gang imellem, fx hvis vi er i byen eller i weekenden. Vi startede med saftevand da han var omkring 11 måneder gammel.

Anmeld

15. januar 2012

sne190810

Vand og mælk. Nogle gange vil hun gerne have noget the, når jeg har lavet en kande til mig selv. Så drikker hun the med mælk og honning. Har ikke tænkt mig at add'e flere ting til listen lige foreløbig.

Hun er 17 måneder.

Jeg har aldrig rigtig drukket saftevand, og regner heller ikke med det er noget jeg kommer til at rende og købe til min datter  Syntes det er unødvendig sukker

Jeg ved ikke om der er så mange andre alternativer end vand og mælk, jeg tror det ikke. Så han må bare bide det i sig

Anmeld

15. januar 2012

Lone Jakobsen

jeg tænker vand, mælk eller evt. modermælks erstatning. andet har han slet ikke behov for.

Anmeld

15. januar 2012

jeanne-skat

han får heller ikke andet.

Anmeld

15. januar 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.
Min søn på 7 mdr får det vand jeg har kogt grøntsager i, bare afkølet, der er én masse vitaminer i fra grøntsagerne og så er det jo lidt noget andet end bare alm. Vand.

Anmeld

15. januar 2012

Jonatansmor

Herhjemme er drengen vild med smoothies. Jae, alt der er jordbær faktisk.

Han er 18 måneder, men har fået det siden han begyndte at interessere sig for det.

Derudover er der æblemost, helst ikke juice lavet af koncentrat da det er en sukkerbombe uden lige

Anmeld

15. januar 2012

Svenne

Kun mælk og vand til hverdag! Hvorfor give dem andet?

Når det skal være ekstra godt får han lidt cacao og det elsker han!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.