HJÆLP - hvad kan det være?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2012

Mette.

Rosa skriver:

Uh, det lyder slemt  Jeg beder hans far holde godt øje, det er ham der har Jonte de næste dage - og mange tak for tippet, frøken skrædder 

Det var heller ikke så sjovt, men det er ikke farligt og går over af sig selv, så der er ikke så meget at gøre, andet end tilbyde dem lige det de vil have.

Jeg håber han snart er frisk igen. Og selv tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Sofia

Jeg er pt så uheldig at have mundbetændelse.. det gør SÅ ondt når jeg spiser og drikker, og jeg har MEGET mundvand, så måske det også er mundbetændelse Jonte har??

Anmeld

16. januar 2012

klmf

Rosa skriver:

Ja, de er simpelthen så møguforskammede, de der gamle vagtlæger - som om man personligt har ødelagt deres aften ved at ringe 

Nogle gange er det bare en fordel at kunne deres sprog og kunne give dem en verbal øretæve! EFTER man har fået dem til at sende recepten forstås

Anmeld

16. januar 2012

Nemesis

Sara har også lige haft hånd fod mund syge og der gik virkelig mange dage fra de første blærer kom til de næste..problemet er, at ER det hånd fod og mund må Jonte faktisk ikke komme i vs. Det smitter indtil blærerne er væk.

Sara havde det fra før jule til hele uge 1 var gået. Der gik 4 dage fra hun fik i munden til de kom på den ene hånd og derefter 9 dage til de kom på den anden hånd og på den ene fod.

Suk.

God bedring til bette fyren.

Knus Sisse

Anmeld

16. januar 2012

Rosa

Sofia skriver:

Jeg er pt så uheldig at have mundbetændelse.. det gør SÅ ondt når jeg spiser og drikker, og jeg har MEGET mundvand, så måske det også er mundbetændelse Jonte har??

Årh nej, stakkels dig!!!!  Jeg tror heldigvis ikke at det er mere end den ene blæne, for han er superglad og frisk når bare ikke lige sutten rammer den, eller maden er for knasende. Men rigtig god bedring til dig! 

Anmeld

16. januar 2012

Rosa

Nemesis skriver:

Sara har også lige haft hånd fod mund syge og der gik virkelig mange dage fra de første blærer kom til de næste..problemet er, at ER det hånd fod og mund må Jonte faktisk ikke komme i vs. Det smitter indtil blærerne er væk.

Sara havde det fra før jule til hele uge 1 var gået. Der gik 4 dage fra hun fik i munden til de kom på den ene hånd og derefter 9 dage til de kom på den anden hånd og på den ene fod.

Suk.

God bedring til bette fyren.

Knus Sisse

Hører der ikke feber til den? Han har ingen feber haft, og er frisk ellers. Ingen spor af blæner andre steder og vagtlægen var ikke et sekund i tvivl... Hmmm... hvad kan man så mere gøre? 

Anmeld

16. januar 2012

Rosa

lotchen skriver:

Nogle gange er det bare en fordel at kunne deres sprog og kunne give dem en verbal øretæve! EFTER man har fået dem til at sende recepten forstås

Vil du så ikke lige gøre det for mig? 

Anmeld

17. januar 2012

Nemesis

Rosa skriver:

Hører der ikke feber til den? Han har ingen feber haft, og er frisk ellers. Ingen spor af blæner andre steder og vagtlægen var ikke et sekund i tvivl... Hmmm... hvad kan man så mere gøre? 

Sara havde ingen feber. MEn hvis lægen har sagt det er noget andet, så gå da efter det. viser sig det så er hånd fod og mund syge så har i jo ikke kunne gøre for det.

Hvordan har han det ellers nu??

;-) Sisse

Anmeld

17. januar 2012

Rosa

Nemesis skriver:

Sara havde ingen feber. MEn hvis lægen har sagt det er noget andet, så gå da efter det. viser sig det så er hånd fod og mund syge så har i jo ikke kunne gøre for det.

Hvordan har han det ellers nu??

;-) Sisse

Han havde det fint i aftes, sagde SF.  Nej, vi kan jo ikke holde ham hjemme i dagevis pga. en enkelt blæne i munden som lægen siger er noget andet. 

Knus

Anmeld

17. januar 2012

Nemesis

Rosa skriver:

Han havde det fint i aftes, sagde SF.  Nej, vi kan jo ikke holde ham hjemme i dagevis pga. en enkelt blæne i munden som lægen siger er noget andet. 

Knus

Godt han har det fint :-) Havde det ikke været fordi det var ferie havde vi da heller ikke haft Sara hjemme så længe.

:-) så godt at medicinen virker.

Sisse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.