Jeg er foresket....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Anonym trådstarter

Bare ikke i min kæreste!

That sucks, vi har en datter på snart 2 år, jeg har mødt en gammel bekendt og har fået følelser for ham. 

Jeg går endda og overvejer og mødes med ham igen.

Hvad skal jeg dog gøre? Får helt kriller i maven når jeg tænker på ham den anden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

B&J

Jamen måske er det fordi det er nyt og spænde igen du får sådan i maven og fordi det er en smule forkert...

jeg ville tænke på om jeg elsker min kæreste og hvad der kan gøre vores forhold bedre...

for jeg syntes ikke du skal møde ham den anden før du 100% er sikker på det ikke er din kæreste du vil være sammen med

Anmeld

15. januar 2012

DitteFisk

Det lyder som mig for 3 år siden!

Jeg var sammen med min kæreste og vores søn var dengang 1½ år. Men mødte så en bekendt som jeg hidtil kun havde skrevet med (i ca 4 år) og blev forelsket! Sådan helt varm! Og skammede mig over det. 

Det sværeste var virkelig at gøre, hvad jeg skulle gøre! Jeg bad min daværende kæreste om en pause fra os. Det var svært! At få sagt de ord. Men da de var sagt var der ligesom lettet en KÆMPE sten fra min hjerte og så gik mit liv ligesom videre Jeg savnede ham ikke i den tid vi var fra hinden - og jeg forelskede mig dybere i "ham den anden" - som i dag er min kæreste og har været det i 2½ år Og jeg er lykkelig. 

MEN.. det skyldtes også at det forhold jeg havde til min eks var noget værre rod. Det så jeg desværre først bagefter.

Det ER jo muligt at du blot har fået et lille crush på den her nye fyr fordi han er spændende - men uanset hvad, så synes jeg måske du skal tage en pause fra din kæreste - flyt ind hos en veinde/dine forældre en uges tid og se om du kommer til at mangle ham det er en sikker vinder - og følg så hjertet. 

Anmeld

15. januar 2012

Muffin_girl

Anonym skriver:

Bare ikke i min kæreste!

That sucks, vi har en datter på snart 2 år, jeg har mødt en gammel bekendt og har fået følelser for ham. 

Hvad skal jeg dog gøre? Får helt kriller i maven når jeg tænker på ham den anden.

Tror du ikke det er fordi at det er spændende ? Syntes du skal mærke efter indeni hvordan du føler for din kæreste, fordi hvis du virkelig ikke elsker ham 200% og ikke syntes han giver dig kriller engang imellem, er det synd at holde ham hen.. 

Anmeld

16. januar 2012

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Det lyder som mig for 3 år siden!

Jeg var sammen med min kæreste og vores søn var dengang 1½ år. Men mødte så en bekendt som jeg hidtil kun havde skrevet med (i ca 4 år) og blev forelsket! Sådan helt varm! Og skammede mig over det. 

Det sværeste var virkelig at gøre, hvad jeg skulle gøre! Jeg bad min daværende kæreste om en pause fra os. Det var svært! At få sagt de ord. Men da de var sagt var der ligesom lettet en KÆMPE sten fra min hjerte og så gik mit liv ligesom videre Jeg savnede ham ikke i den tid vi var fra hinden - og jeg forelskede mig dybere i "ham den anden" - som i dag er min kæreste og har været det i 2½ år Og jeg er lykkelig. 

MEN.. det skyldtes også at det forhold jeg havde til min eks var noget værre rod. Det så jeg desværre først bagefter.

Det ER jo muligt at du blot har fået et lille crush på den her nye fyr fordi han er spændende - men uanset hvad, så synes jeg måske du skal tage en pause fra din kæreste - flyt ind hos en veinde/dine forældre en uges tid og se om du kommer til at mangle ham det er en sikker vinder - og følg så hjertet. 

Jeg har engang været flyttet og manglede ham ikke!

Så måske er det bare fordi jeg er videre? 

Anmeld

16. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Bare ikke i min kæreste!

Du skal i hvert fald finde ud af med dig selv hvad du vil - og indtil da ikke mødes med den anden. Det ville være tarveligt overfor din kæreste, selvom du måske fysisk ikke laver noget med den anden, så er der også "følelsesmæssig utroskab".

Anmeld

16. januar 2012

Mor til Ella

Anonym skriver:

Bare ikke i min kæreste!

Kan ikke svarer dig på hvad du skal gøre. Det ved kun du

Udover at du ikke skal mødes med ham før du er afklaret med hvad du vil, af respekt til din kæreste

Og husk nu at græsset sjældent er grønnere på den anden side, det bliver også hverdag, og vi vil jo blive fristet hele livet igennem

Anmeld

16. januar 2012

Muhmi

Anonym skriver:

Jeg har engang været flyttet og manglede ham ikke!

Så måske er det bare fordi jeg er videre? 

Tror lige du har besvaret dit eget spørgsmål der...

Hvis du ikke mangler ham i din hverdag, så mangler du ham ikke i dit liv og det er synd at holde ham hen..

Men om du ikke kunne komme til at få den følelse for ham igen, det skal jeg ikke kunne sige...

Håber alting løser sig for jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.