roskildesyge - omgangssyge :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.156 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Anonym trådstarter

for søren hvor er jeg bare dårlig

vågnede i morges med de mest vilde mave smerter og siden er det kun blevet værre, med en omgang tynd mave, og "prøvende opkast"

og jeg er simpelthen så sulten nu ved siden af smerterne..

er der noget jeg kan spise uden at jeg føler det bliver værre ?? har sørget godt for væske idag, og har spist revet æbler, og ristet brød.. og drukket en lille bittesmule coca cola..

men føler virkelig jeg er ved at dø - måske lidt for meget heh, men har så mange smerter ... så hjælp tøser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Isabella_mor

ja alt det du har gjort er en god idé, lige bortset fra Colaen.. det virker desværre ikke.. 

Anmeld

15. januar 2012

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

ja alt det du har gjort er en god idé, lige bortset fra Colaen.. det virker desværre ikke.. 

neejj det har jeg fundet ud af ..

Anmeld

15. januar 2012

TaAsJu

Colaen virker ikke som så på noget med maven, andet end det giver godt med sukker til kroppen den kan arbejde med!!

Anmeld

15. januar 2012

Isabella_mor

Mor til 2, snart 3 skriver:

Colaen virker ikke som så på noget med maven, andet end det giver godt med sukker til kroppen den kan arbejde med!!

og det er ikke godt hvis der er diarré.. det kan i værste fald forværre det. så hellere drik saftevand... spis evt en banan osv. 

Anmeld

15. januar 2012

TaAsJu

isabellamor skriver:

og det er ikke godt hvis der er diarré.. det kan i værste fald forværre det. så hellere drik saftevand... spis evt en banan osv. 

Sjovt.. Jeg har lige haft samme tur og fik af vide af lægen at cola og alt det jeg kunne drikke.. Brusen skulle bare rystes ud.. Men lad mig sige det sådan her det nåede aldrig og komme ud den anden vej

Anmeld

15. januar 2012

Malthes mor

Spis og drik det du har lyst til Kroppen er god til at fortælle hvad den har behov for. Min familie har lige været igennem det. Og vores foretrukne var youghurt, chips og saftevand.

Anmeld

15. januar 2012

Isabella_mor

Mor til 2, snart 3 skriver:

Sjovt.. Jeg har lige haft samme tur og fik af vide af lægen at cola og alt det jeg kunne drikke.. Brusen skulle bare rystes ud.. Men lad mig sige det sådan her det nåede aldrig og komme ud den anden vej

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/diarre.htm

Citat start "Det er en myte, at cola er godt ved diaré. Det er alt for sødt og kan forværre diaréen." citat slut

Anmeld

15. januar 2012

TaAsJu

isabellamor skriver:

http://www.netdoktor.dk/vagtlaegen/fakta/diarre.htm

Citat start "Det er en myte, at cola er godt ved diaré. Det er alt for sødt og kan forværre diaréen." citat slut

Hmm det er skrevet bag øret.. Vi tager saft i stedet næstegang... Men sjovt som nogen læger mener noget forskelligt.. De er sku ikke til og blive kloge på!!!

Anmeld

15. januar 2012

Tona

Anonym skriver:

for søren hvor er jeg bare dårlig

vågnede i morges med de mest vilde mave smerter og siden er det kun blevet værre, med en omgang tynd mave, og "prøvende opkast"

og jeg er simpelthen så sulten nu ved siden af smerterne..

er der noget jeg kan spise uden at jeg føler det bliver værre ?? har sørget godt for væske idag, og har spist revet æbler, og ristet brød.. og drukket en lille bittesmule coca cola..

men føler virkelig jeg er ved at dø - måske lidt for meget heh, men har så mange smerter ... så hjælp tøser

Du kan spise de der piller, som hedder Imodium for at stoppe diarren (det kunne jeg så ikke stave til)  Men du skal ikke spise dem før du ikke kaster op mere.

Jeg vil mene, selv om nogle her er uening at Cola er vejen frem og masser af det og vand. Og så ville jeg nok spise joughurt eller noget lignende skånsomt. Havregrød ville også være godt. Eller toastbrød. God bedring

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.