Barselsdagpenge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

HeidiW86

Halløj Piger.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad man får af penge når man går på barsel, jeg syntes det er P.... svært at finde rundt i??

Rigtig god søndag til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

HeidiW86 skriver:

Halløj Piger.

Er der nogen som kan fortælle mig hvad man får af penge når man går på barsel, jeg syntes det er P.... svært at finde rundt i??

Det kommer an på hva du har haft a indtægt før barsel

Anmeld

15. januar 2012

HeidiW86

LouiseVous skriver:

Det kommer an på hva du har haft a indtægt før barsel

Jeg er desværre blevet fyret ra mit job, så pt er det bare dagpenge..

Anmeld

15. januar 2012

Carl-Emil's mor

HeidiW86 skriver:

Halløj Piger.

Det er også en mystisk jungle bedste råd kontakt din kommune og få demTil at beregne for dig jeg er timelønet og har en kontrakt der hedder xx antal timer - xx antal timer samt efter aftale så gik kommunen ind og sagde godt dine sidste 3 lønsedler hvor mange timer har du haft der lagt sammen også dividerede de det ud med xx antal uger men man skal holde tungen lige i munden i den verden så ring eller tag derop så kan de hjælpe dig

Anmeld

15. januar 2012

HeidiW86

Höör skriver:

Det er også en mystisk jungle bedste råd kontakt din kommune og få demTil at beregne for dig jeg er timelønet og har en kontrakt der hedder xx antal timer - xx antal timer samt efter aftale så gik kommunen ind og sagde godt dine sidste 3 lønsedler hvor mange timer har du haft der lagt sammen også dividerede de det ud med xx antal uger men man skal holde tungen lige i munden i den verden så ring eller tag derop så kan de hjælpe dig

jamen det tror jeg egentlig jeg vil gøre, det er bare meget rart at vide, men for pokker det er ikke til at finde ud af.

Anmeld

15. januar 2012

Carl-Emil's mor

HeidiW86 skriver:

jamen det tror jeg egentlig jeg vil gøre, det er bare meget rart at vide, men for pokker det er ikke til at finde ud af.

Det er nemlig rart at have styr på tingene

Anmeld

15. januar 2012

norenberg

Du får akkurat samme beløb som på dagpenge har lige værret møllen igennem to gange

Anmeld

15. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

HeidiW86 skriver:

Jeg er desværre blevet fyret ra mit job, så pt er det bare dagpenge..

Så tror jeg bar du modtager det samme fortsat, eller også 90% a det..

Anmeld

15. januar 2012

Nadia&Daniel

Vil anbefale det samme som Höör..

Jeg fik nogle mdr. 10.xxx.- udbetalt og andre mdr. fik jeg 14.xxx.-

Min underbo fik 10.xxx.- HVER mdr.

Og min veninde fik imellem 8.xxx-10.xxx (ALDRIG mere end 10.xxx.-)

Så det er meget forskelligt..

Anmeld

15. januar 2012

HeidiW86

norenberg skriver:

Du får akkurat samme beløb som på dagpenge har lige værret møllen igennem to gange

oki mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.