Så blev ungernes deleværelse endelig færdig :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

132319

Baagøe skriver:

Hvor er det blevet fint Synes det er rigtig fedt med alle farverne også, at I ikke har lavet en skrap opdeling af pige/drenge del

Tak

Ja, det synes jeg ville tage alt for meget gulvplads Begge unger er vilde med hinandens ting så det er fedt med et stort værelse i stedet for to små

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

MyLittleBaby

132319 skriver:

Nu har vi boet i denne lejlighed i 1 år og det var på tide at ungernes værelse begyndte at tage form -Og nu er det færdigt

Der har været en del tråde herinde hvor der er spurgt indtil billeder af deleværelser når man har børn af forskellige køn, så jeg tænkte at jeg lige ville vise værelset frem -Synes selv at det er blevet ret godt

Det ser rigtig godt ud 

Anmeld

15. januar 2012

Pige2009

132319 skriver:

Tak

Ja, det synes jeg ville tage alt for meget gulvplads Begge unger er vilde med hinandens ting så det er fedt med et stort værelse i stedet for to små

Genialt siger jeg bare

Anmeld

15. januar 2012

132319

Thalita skriver:

Det ser rigtig godt ud 

Tak 

Anmeld

15. januar 2012

132319

dorthemus skriver:

Det ser rigtig godt ud Meget hyggeligt! Jeg har også købt de der Happy Lights på messen sidste år. De er så fine

Hvilken messe?

Jeg har kigget på dem længe men har ikke lige syntes jeg kunne finde råd til det. Da farfar så ringede og sagde at han ville give ungerne ALT andet end legetøj i julegave, så var det jo en idéel gave til Kamille fra ham

Anmeld

15. januar 2012

dorthemus

132319 skriver:

Hvilken messe?

Jeg har kigget på dem længe men har ikke lige syntes jeg kunne finde råd til det. Da farfar så ringede og sagde at han ville give ungerne ALT andet end legetøj i julegave, så var det jo en idéel gave til Kamille fra ham

Baby- og Børnemessen i Øksnehallen Ja mine forældre gav også lamper til Runas kommende værelse...happy Lights, en paddehat og en kanin...alle købt med store rabatter på messen

Anmeld

15. januar 2012

Svenne

Man kan også få dem på www.denblaagiraf.dk ved jeg. De er rigtig flotte og dekorative!

Flot værelse. Det må ungerne være vilde med!

Anmeld

15. januar 2012

132319

Svenne skriver:

Man kan også få dem på www.denblaagiraf.dk ved jeg. De er rigtig flotte og dekorative!

Flot værelse. Det må ungerne være vilde med!

Tak, de er rigtig glade for det -Selvom min søn nu altså mener at det er hans alene

Anmeld

15. januar 2012

132319

dorthemus skriver:

Baby- og Børnemessen i Øksnehallen Ja mine forældre gav også lamper til Runas kommende værelse...happy Lights, en paddehat og en kanin...alle købt med store rabatter på messen

Ihh, paddehatten er så fin men jeg ved ikke lige hvor jeg skulle finde plads til den så det må vente til de får hver sit værelse 

Anmeld

16. januar 2012

Mette.

132319 skriver:

. 

Det ser super fint ud og hvor er det blevet rigtig fint til trods for en dreng og en pige. Hverken for meget af det ene eller andet køn. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.