Nogen mennesker er for meget

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

918 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

samantha1986

Jeg skal til eksamen på tirsdag og har været meget usikker omkring hvordan det hele skal foregå, så har spurgt mine klassekammerater rigtig meget om det. Vil hellere spørge en gang for meget end for lidt. Føler mig nu mere forberedt på det, men kan da stadig godt mærke jeg er nervøs. Nervøs for om jeg består og om jeg kan svare på det jeg bliver spurgt om. Men sådan er det jo bare med eksamen.

Så er der selvfølgelig en fra min klasse der skal være rigtig kloge åge. Om ikke jeg havde været der da vi fik at vide hvordan eksamen foregik. Nej det havde jeg ikke. Jeg lå med virus i den periode og var ikke i stand til at gå herhjemme og så kunne jeg da slet ikke køre bil i halvanden time. Ja hun havde altså valgt at komme lige meget hvor syg hun var. Ja det var da godt for hende. Men hvis jeg føler jeg ville udgøre en fare for mig selv og trafikanterne, så er der nok ikke nogen grund til at køre afsted.

Men det forstår hun bare ikke. Ja hun mener at ud fra alt det jeg har spurgt til så kunne hun være bekymret for om jeg bestod. Ja undskyld man er usikker, og spørger om det samme flere gange for at være helt sikker på at man har forstået det rigtigt.

Hun er så skide træls og bedrevidende at det er til at brække sig over.

Bare lige en gang brok fra mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

aarhusmor

tag dig ikke af dem søde. Der er så mange der altid kan klare det hele og som ikke ejer medfølelse

Anmeld

15. januar 2012

samantha1986

aarhusmor skriver:

tag dig ikke af dem søde. Der er så mange der altid kan klare det hele og som ikke ejer medfølelse

Ja det er hun da godt nok bevis på. Har nu aldrig brudt mig særlig meget om hende. Men det hjælper bestemt ikke på at hun siger sådan.

Men tak for det det skal nu nok gå..

Anmeld

15. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Husk på at folk, der grundløst vælger at nedgøre folk har det dårligt med sig selv.

Det hjælper en lille smule på deres eget dårlige selvværd, hvis man kan dukke andre.

Ynk hende, hav medlidenhed med hende. Hun er et sølle menneske.

Og held og lykke med eksamen.

Anmeld

15. januar 2012

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Ja det er hun da godt nok bevis på. Har nu aldrig brudt mig særlig meget om hende. Men det hjælper bestemt ikke på at hun siger sådan.

Men tak for det det skal nu nok gå..

jeg tænker tit at hun bare er uheldig og alt tid får sagt det forkerte, altså lidt klodset og så er det lettere for mig at bære over med

Anmeld

15. januar 2012

samantha1986

RGN skriver:

Husk på at folk, der grundløst vælger at nedgøre folk har det dårligt med sig selv.

Det hjælper en lille smule på deres eget dårlige selvværd, hvis man kan dukke andre.

Ynk hende, hav medlidenhed med hende. Hun er et sølle menneske.

Og held og lykke med eksamen.

Det vil jeg huske på :-) Og det lettede lige på humøret hi hi. Og der vil jo altid findes den slags mennesker. Men at sidde og sige sådan til en der i forvejen er nervøs for eksamen er ikke særlig smart.

Tusinde tak

Anmeld

15. januar 2012

samantha1986

aarhusmor skriver:

jeg tænker tit at hun bare er uheldig og alt tid får sagt det forkerte, altså lidt klodset og så er det lettere for mig at bære over med

Ja det kan der selvfølgelig været noget om. Og hun er måske heller ikke så god til at pakke tingene ind som vi andre er.

Anmeld

15. januar 2012

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Ja det kan der selvfølgelig været noget om. Og hun er måske heller ikke så god til at pakke tingene ind som vi andre er.

Nej lige præcist Jeg er heller ikke selv for god til at pakke tingene ind altid, men øver mig

Anmeld

15. januar 2012

samantha1986

aarhusmor skriver:

Nej lige præcist Jeg er heller ikke selv for god til at pakke tingene ind altid, men øver mig

Vil sige at jeg aldrig har oplevet du har sagt noget hvor jeg tænkte det ikke var pænt sagt

Anmeld

15. januar 2012

aarhusmor

samantha1986 skriver:

Vil sige at jeg aldrig har oplevet du har sagt noget hvor jeg tænkte det ikke var pænt sagt

tak S, det var sødt sagt. Men jeg øver mig også i at "observere" fremfor bare at bruse frem og sige for mange sandheder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.