Jeg er kommet med på blog-moden. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2012

Fru.Mäes <3

Måske dumt spørgsmål herfra: MEN er det gratis at leve sådan en blog?! Og er det NEMT?! Vil helt vildt gerne have sådan en, MEN kan jeg finde ud af det?!

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2012

Mette.

An&Jo skriver:

så blev jeg også fast læser hos dig..

hvis du vil kan du også følge min.. Den handler bare om hvordan vores hverdag er herhjemme, og om hvad der ellers lige rører sig..

http://anikasverden.blogspot.com/

Tusind tak,

og det vil jeg rigtig gerne. Jeg tilføjer mig med det samme.

Anmeld

16. januar 2012

Mette.

<3 skriver:

Måske dumt spørgsmål herfra: MEN er det gratis at leve sådan en blog?! Og er det NEMT?! Vil helt vildt gerne have sådan en, MEN kan jeg finde ud af det?!

Krams Rikke

Jeg havde præcis de samme tanker, så ingen dumme spørgsmål her.  

Og ja, det er gratis og nemt. Jeg fandt hvertfald hurtigt ud af hvordan det virker. Der er forskellige grund skabeloner som man bruger til det, så man skal ikke så meget andet end vælge baggrunde og sådan nogle ting.

Så, spring ud i det. god fornøjelse..

Anmeld

16. januar 2012

Fru.Mäes <3

Mette. skriver:

Jeg havde præcis de samme tanker, så ingen dumme spørgsmål her.  

Og ja, det er gratis og nemt. Jeg fandt hvertfald hurtigt ud af hvordan det virker. Der er forskellige grund skabeloner som man bruger til det, så man skal ikke så meget andet end vælge baggrunde og sådan nogle ting.

Så, spring ud i det. god fornøjelse..

IHH hvor fedt, så tror jeg dælme min dag i morgen skal bruges på at lave en blog..

Under hvilken udbyder har du din blog?! 

Har jo INGEN anelse om hvordan og hvorledes 

Anmeld

16. januar 2012

Mette.

<3 skriver:

IHH hvor fedt, så tror jeg dælme min dag i morgen skal bruges på at lave en blog..

Under hvilken udbyder har du din blog?! 

Har jo INGEN anelse om hvordan og hvorledes 

Hvis du trykker dig ind på min blog fx, så kan du over i højre hjørne trykke på noget med en google konto mener jeg - så skal du oprette en sådan og derigennem opretter du så en blog bagefter.

Det er hos det der http://blogger.com - tror jeg siden hedder. Men du skal som sagt have en google konto eller en eller anden konto for at kunne bruge det. Den er også gratis. Skrive hvis du har spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Anmeld

16. januar 2012

Fru.Mäes <3

Mette. skriver:

Hvis du trykker dig ind på min blog fx, så kan du over i højre hjørne trykke på noget med en google konto mener jeg - så skal du oprette en sådan og derigennem opretter du så en blog bagefter.

Det er hos det der http://blogger.com - tror jeg siden hedder. Men du skal som sagt have en google konto eller en eller anden konto for at kunne bruge det. Den er også gratis. Skrive hvis du har spørgsmål, så vil jeg gerne hjælpe dig.

Tusind tak - jeg skal helt sikkert nok vende tilbage til dig.. For der dukker sikkert nogle spørgsmål op 

Anmeld

16. januar 2012

Pige2009

Mette. skriver:

Tusind tak. Jeg håber det bliver en succes.

Mon dog ikke

Anmeld

16. januar 2012

Bom

Hej søde..
Tá et kig på krudtuglensmor.blogspot.com hun er også rigtig kreativ og bor faktisk i Århus..

Glæder mig til at følge din blog..

Anmeld

17. januar 2012

Mette.

Bom skriver:

Hej søde..
Tá et kig på krudtuglensmor.blogspot.com hun er også rigtig kreativ og bor faktisk i Århus..

Glæder mig til at følge din blog..

Sikke en fin blog også. Hun er nu også tilføjet til min blogliste, og ja, følg endelig med på min også søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.