Rose 3 måneder gammel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.143 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Frøken J.

Rose blev hele TRE MÅNEDER for 5 dage siden! Det er ikke løgn, når de siger, at det går stærkt.

Jeg er ikke særlig aktiv her på baby mere, for hun tager al min tid, den lille trold Men er glad for al den hjælp i kan give, når man er i tvivl om tingene!

Jeg ved ikke hvor stor hun er. Lige før jul var hun 5,9 kg og 62 cm. Men hun er temmelig sikkert 6+ kilo nu, andet skulle da være underligt Og hun føles også TUNG! Ens arme kan virkelig syre til, hvis man bærer hende længe af gangen!

Hun kan en masse. Trille fra mave til ryg, holde hovedet 100% selv, og så er hun begyndt at snakke MEGET. Uha, hun bliver en frygtelig snakketeenager til den tid Hun synes det er sjovt at bruge sin stemme.

Hun har fundet sine hænder, men er mest opmærksom på den venstre. Og hun er begyndt at bruge dem indenfor de sidste par dage - Hvis man holder noget op foran hende, ser hun meget koncentreret ud, og bliver mega glad, hvis hun får fat. Hun kan især lide at lege med mine hænder. De er meget fascinerende!

Og så har jeg hørt hende grine her til morgen!!! Sagde "Nuuuu kommer MYSSEMONSTERET" og overmyssede hendes kinder, og så grinede hun Hvilken SMUK lyd!

Ellers er hun en bestemt lille dame. Ret sur her de sidste dage. Det er hårdt, men vi elsker hende jo højt alligevel Hun vil have sin vilje, og det skal være NU!!!! Ikke noget med behovsudsættelse

Det var lidt nyt her fra os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Nårh... Hvor er hun dejlig  Elsker absolut det første billede!

Anmeld

15. januar 2012

foto på lærred

Ej hvor er hun sød. Er der lidt asiatiske træk over hende (dig eller faren?) Hun er rigtig køn

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer og wallstckers

Anmeld

15. januar 2012

Frøken J.

foto på lærred skriver:

Ej hvor er hun sød. Er der lidt asiatiske træk over hende (dig eller faren?) Hun er rigtig køn

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, invitationer og wallstckers

Tak skal du have Min kæreste, Lars, er adopteret fra Sydkorea, så det er godt spottet!

Anmeld

15. januar 2012

Frøken J.

rikkeregnbue skriver:

Nårh... Hvor er hun dejlig  Elsker absolut det første billede!

Tusind tak! Det får mig også til at smile hver gang jeg ser det

Anmeld

15. januar 2012

dorthemus

Hun er virkelig bedårende

Anmeld

15. januar 2012

CmarianN

Frøken J. skriver:

Rose blev hele TRE MÅNEDER for 5 dage siden! Det er ikke løgn, når de siger, at det går stærkt.

Jeg er ikke særlig aktiv her på baby mere, for hun tager al min tid, den lille trold Men er glad for al den hjælp i kan give, når man er i tvivl om tingene!

Jeg ved ikke hvor stor hun er. Lige før jul var hun 5,9 kg og 62 cm. Men hun er temmelig sikkert 6+ kilo nu, andet skulle da være underligt Og hun føles også TUNG! Ens arme kan virkelig syre til, hvis man bærer hende længe af gangen!

Hun kan en masse. Trille fra mave til ryg, holde hovedet 100% selv, og så er hun begyndt at snakke MEGET. Uha, hun bliver en frygtelig snakketeenager til den tid Hun synes det er sjovt at bruge sin stemme.

Hun har fundet sine hænder, men er mest opmærksom på den venstre. Og hun er begyndt at bruge dem indenfor de sidste par dage - Hvis man holder noget op foran hende, ser hun meget koncentreret ud, og bliver mega glad, hvis hun får fat. Hun kan især lide at lege med mine hænder. De er meget fascinerende!

Og så har jeg hørt hende grine her til morgen!!! Sagde "Nuuuu kommer MYSSEMONSTERET" og overmyssede hendes kinder, og så grinede hun Hvilken SMUK lyd!

Ellers er hun en bestemt lille dame. Ret sur her de sidste dage. Det er hårdt, men vi elsker hende jo højt alligevel Hun vil have sin vilje, og det skal være NU!!!! Ikke noget med behovsudsættelse

Det var lidt nyt her fra os

Hvor er hun bare en smækker-lækker bejs :-)

Anmeld

15. januar 2012

Frøken J.

dorthemus skriver:

Hun er virkelig bedårende

Tak! Det synes hendes mor også :-P

Anmeld

15. januar 2012

Frøken J.

CmarianN skriver:

Hvor er hun bare en smækker-lækker bejs :-)

Tak :-D

Anmeld

15. januar 2012

Nessie

Nååårrrhh, hvor er hun altså bare rigtig skøn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.