Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg har en helt alm. hvid puslehynde og synes den er vildt kedeligt... Så jeg tænkte på jer kreative piger, som syer en del.... Var det noget I kunne være interesseret i at lave???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hvad med at bruge et betræk fra en baby dyne?
hvis altså du ikke finder nogen der kan sy et
Mette.
Jeg vil da gerne hjælpe dig
Fru Vinther skriver: Jeg vil da gerne hjælpe dig
Fru Vinther...
Kan du sy sådan nogen?! Jeg mangler bare en ny en! Den jeg har fra Fairytale, er så grim efterhånden
Hvad koster det at lave, er meget interesseret
GitteC78 skriver: Hej Jeg har en helt alm. hvid puslehynde og synes den er vildt kedeligt... Så jeg tænkte på jer kreative piger, som syer en del.... Var det noget I kunne være interesseret i at lave???
Melder mig også gerne. Den jeg har lavet til mig selv har en stribe med tisseunderlag i midten og den bliver lukket bagpå med trykknapper - så den er lige til at tage af og vaske. Send mig en PM - du/I kan se flere af mine ting på fjolletrold.blogspot.com
Hvad skal du have for det ca?
FjolleTrold skriver: Melder mig også gerne. Den jeg har lavet til mig selv har en stribe med tisseunderlag i midten og den bliver lukket bagpå med trykknapper - så den er lige til at tage af og vaske. Send mig en PM - du/I kan se flere af mine ting på fjolletrold.blogspot.com
Hvad vil det ca koste?
Jeg hjælper også gerne
http://miniministeren.blogspot.com/
Nogen af jer der har lavet sådan nogen, har I ikke nogle billeder man kan se
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128