Mos

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

annec

Hvornår må de små begynde at få kartoffelmos med gulerødder og broccoli moset i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Azooo

Min søn som var lidt over fire måneder begyndte jeg at kun på kartoffelmos, næste uge gulerød i og ska begynde på put broccoli i idag , han er imorgen fem måneder ..

Anmeld

15. januar 2012

annec

Heza2410 skriver:

Min søn som var lidt over fire måneder begyndte jeg at kun på kartoffelmos, næste uge gulerød i og ska begynde på put broccoli i idag , han er imorgen fem måneder ..

Ja okay han får nemlig også grød 

Anmeld

15. januar 2012

Fenja09

Vi fik af vide af SP at vi måtte starte med at give en most kartoffel når Alberte blev 4 mdr. Når hun havde vænnet sig til smagen af kartoffel måtte vi tilføre en broccoli eller en gulerod for at søde det lidt.

/Fenja

Anmeld

15. januar 2012

Azooo

annec skriver:

Ja okay han får nemlig også grød 

Min er ikke begyndt på grød i nu .. Indtil videre kun grøntsagemos og frugtmos ..

Anmeld

15. januar 2012

annec

Fenja09 skriver:

Vi fik af vide af SP at vi måtte starte med at give en most kartoffel når Alberte blev 4 mdr. Når hun havde vænnet sig til smagen af kartoffel måtte vi tilføre en broccoli eller en gulerod for at søde det lidt.

/Fenja

Okay Sebastian har nemlig fået grød i 2 uger og spiser rigtiggodt af det. Men nu vil vi prøve at give ham most kartoffel til aften  

Anmeld

15. januar 2012

annec

Fenja09 skriver:

/Fenja

Ved du om der skal MME eller fedtstof i kartoffelmosen?

Anmeld

15. januar 2012

Fenja09

annec skriver:

Ved du om der skal MME eller fedtstof i kartoffelmosen?

Ja vi fik af vide at vi skulle putte lidt MME ved, så det kan du sagtens, tror også at konsistensen bliver lidt for tyk, hvis ikke det kommes i  I hvert fald når bebs ikke er ældre.

/Fenja

Anmeld

15. januar 2012

Fenja09

annec skriver:

Okay Sebastian har nemlig fået grød i 2 uger og spiser rigtiggodt af det. Men nu vil vi prøve at give ham most kartoffel til aften  

Så tror jeg sagtens at du kan begive dig ud i at give ham most kartoffel  

Anmeld

15. januar 2012

Mother-love

annec skriver:

Hvornår må de små begynde at få kartoffelmos med gulerødder og broccoli moset i?

Når de Begynder på grød ? Isabella har fået det siden hun var 4 mdr. Og hun elsker det stadig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.