Hvad skal i have tiden til at gå med idag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

Frk Mig

Jeg sidder her og overvejer hva vi skal få dagen til at gå med .. Pengene er ikke det vilde til børnepengene kommer .. så det skal helst være noget man ikke bliver fattig af 

Nogen forslag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

Musse21

Kæresten og jeg skal ud og gå en lang tur i naturen nu det er sådan et godt vejr.

Anmeld

15. januar 2012

Frk Mig

Musse21 skriver:

Kæresten og jeg skal ud og gå en lang tur i naturen nu det er sådan et godt vejr.

Jeg overvejer os om det er det vi skal ..  

Anmeld

15. januar 2012

Musse21

Frk Mig skriver:

Jeg overvejer os om det er det vi skal ..  

Her hos os er der i hvertfalde skønt vejr.. Og når vandet ligger forholdvis tæt på så skal man benytte sig af det

Anmeld

15. januar 2012

Frk Mig

Musse21 skriver:

Her hos os er der i hvertfalde skønt vejr.. Og når vandet ligger forholdvis tæt på så skal man benytte sig af det

ja så kan man jo næsten ikke lade være ..

Anmeld

15. januar 2012

Laulund87

Jeg tror vi kører en tur til Fussingø når Maria har sovet til middag

Anmeld

15. januar 2012

Røverdatter

Vi tager også ud på en dejlig gåtur med barnevognen Vi har netop købt kolonihavehus, så min søn og jeg skal ud og se farmand arbejde hehe..

Anmeld

15. januar 2012

LouiseRH

Jeg vasker tøj i vores nye vaskemaskine, som kæresten og jeg fik i studentergave i går

Og kæresten skal så forberede sig på den sidste eksamen

Anmeld

15. januar 2012

Carl-Emil's mor

Ud og prøve ny bil også skal jeg nå manden en gang vågner fra sin julefrokost igår bare have en hyggelig dag måske en fødsel men det ved man jo aldrig

Anmeld

15. januar 2012

Frk Mig

Höör skriver:

Ud og prøve ny bil også skal jeg nå manden en gang vågner fra sin julefrokost igår bare have en hyggelig dag måske en fødsel men det ved man jo aldrig

En fødsel er da aldrig af vejen .. Jeg går og glæder mig til at jeg kan sige at jeg har veer .. (har lige 17 dage til termin) håber i får en god dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.