Hvordan gør jeg det?? (Iphone)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.076 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

An&Jo

Plejer at være ret godt inde i min telefon, men nu er jeg rendt ind i et problem, som jeg ikke lige ved hvad jeg skal gøre ved..

Jeg kan ikke sende billederne til min email?? Hvorfor kan jeg ikke det?? den kommer og siger at brugernavn eller adgangskode er forkert?? men kan jo godt læse og få mine mails på telefonen, så forstår ikke hvordan den kan være forkert??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

An&Jo

slet ingen der kan hjælpe mig?? vil jo helst ikke have mine mavebilleder igennem facebokk??

Og kan heller ikke få min telefon til at finde computerens bluetooth på trods af at begge er apple produkter

Anmeld

15. januar 2012

pemiro

An&Jo skriver:

Plejer at være ret godt inde i min telefon, men nu er jeg rendt ind i et problem, som jeg ikke lige ved hvad jeg skal gøre ved..

Jeg kan ikke sende billederne til min email?? Hvorfor kan jeg ikke det?? den kommer og siger at brugernavn eller adgangskode er forkert?? men kan jo godt læse og få mine mails på telefonen, så forstår ikke hvordan den kan være forkert??

Har ikke selv det problem med min mail når jeg skal sende billeder, så der kan jeg desværre ikke hjælpe. 

Men tænker du jo kan overfører billeder ret hurtigt hvis du slutter telefon til computer via kablet. Måske du skulle prøve det?

Anmeld

15. januar 2012

An&Jo

pemiro skriver:

Har ikke selv det problem med min mail når jeg skal sende billeder, så der kan jeg desværre ikke hjælpe. 

Men tænker du jo kan overfører billeder ret hurtigt hvis du slutter telefon til computer via kablet. Måske du skulle prøve det?

jaa, men jeg kan ikke kun overføre et billede af gangen.. den vil overføre alt hvad der er af billeder på min telefon, så har min billede mappe gange 2 på min computer nu..

Anmeld

15. januar 2012

pemiro

An&Jo skriver:

jaa, men jeg kan ikke kun overføre et billede af gangen.. den vil overføre alt hvad der er af billeder på min telefon, så har min billede mappe gange 2 på min computer nu..

Kan du ikke sige nej til at ville overfører billeder og så derefter åbne mappen med billederne fra din mobil, for derefter at vælge de billeder du vil have overført og så kun overføre dem? Det mener jeg da bestemt je har gjort...

Anmeld

15. januar 2012

An&Jo

pemiro skriver:

Kan du ikke sige nej til at ville overfører billeder og så derefter åbne mappen med billederne fra din mobil, for derefter at vælge de billeder du vil have overført og så kun overføre dem? Det mener jeg da bestemt je har gjort...

nej det kan jeg ikke..

synes det er lidt mærkeligt..

Anmeld

15. januar 2012

pemiro

An&Jo skriver:

nej det kan jeg ikke..

synes det er lidt mærkeligt..

Det var mystisk :/

Anmeld

15. januar 2012

An&Jo

pemiro skriver:

Det var mystisk :/

meget mystisk ja..

Anmeld

15. januar 2012

Maise86

An&Jo skriver:

meget mystisk ja..

HVis du sætter telefonen i computereN og så bare lukker iTunes kan du gå ind i denne computer og så finde din Tlf som en flytbar disk. Der kan du så gå ind bare og hente det billede du vil overføre. håber det giver mening :-)

Anmeld

15. januar 2012

An&Jo

Maise86 skriver:

HVis du sætter telefonen i computereN og så bare lukker iTunes kan du gå ind i denne computer og så finde din Tlf som en flytbar disk. Der kan du så gå ind bare og hente det billede du vil overføre. håber det giver mening :-)

Super, det vil jeg lige prøve..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.