Hej i kloge damer..
Jeg vil lige forklare lidt om min situation..
Min kæreste og jeg har en søn på 3½ måned, vi bor i en stor 4 værelses lejlighed og vi mangler absolut ingen ting.. Min Kæreste elsker mig meget højt og har da også snakket om at vi jo skal giftes en dag.. Han vil virkelig gøre alt for mig, og er et meget forstående menneske på mange punkter.. Problemet er bare at jeg ikke tror jeg har de følelser for ham mere

Jeg har ikke lyst til at kysse og kramme, og føler at når vi gør det, så gør jeg det fordi jeg er nød til det, så han ikke bliver ked af det... Vi har kun haft sex en gang siden jeg fødte, og inden det havde vi ikke sex i ca ½ år.. Men jeg føler mig stadig ikke tryg ved det, da jeg bristede en del og stadig føler mig øm og ja, så er lysten der bare heller ikke! Men jeg tror det der går mig mest på er at jeg virkelig prøver at tale ud om hvad jeg føler til ham, siger at han bliver nød til at give mig lidt tid, så lysten og behovet af hans nærvær kommer igen.. For som sådan det er nu, føler jeg bare et kæmpe pres hver gang han hentyder til sex eller bare kommer og kysser mig.. Men han bliver bare ved og ved og ved, men han siger at der ikke er noget pres, men det føler JEG jo.. Han hører bare ikke efter.. Og så bliver jeg jo sur og så bliver han ked af det og så for jeg dårlig samvittighed..
Jeg ved godt at jeg burde være taknemmelig over at have en kæreste der elsker mig og vil gøre alt, og jeg er også virkelig ked af at jeg ikke føler de ting for ham..

For det knuser virkeligt mit hjerte, hvis jeg bliver nød til at gå fra ham.. Og kan heller ikke gøre det over for min søn.. Har virkeligt altid ønsket at mine børn/barn ikke skulle gå igennem det som jeg gjorde (mor og far der ikke bor sammen) for det var ikke særligt sjovt..
Der er også nogle andre ting der spiller lidt ind, min kæreste tjener så mange penge at jeg ikke kan få tilskud til SU, og jeg har en drøm om at læse de næste 9 år, vores fælles indkomst vil så være for høj til at få friplads i vuggestue, og det vil så ende ud med at vi har 3000 kr om måneden efter vores udgifter (dette er inden der er købt mad, bleer, babytøj osv), det er altså lige 9000 mindre end vi har nu, hvor jeg er i lære

Jeg ønsker virkeligt brændende at få den uddannelse, men som det ser ud, kan det kun lade sig gøre, hvis jeg går fra ham?? Det ville jo selvfølgelig være lige meget, hvis nu jeg havde de følelser for ham, for så havde jeg jo bare fundet en anden løsning.. Men sådan som det er nu er jeg jo nød til at tænke på, hvordan min fremtid vil se ud hvis vi nu ikke bliver sammen for evigt..
En anden ting der spiller ind, er at vi har et lån sammen, og det ville jo blive delt, men jeg ville ikke have nogen mulighed for at betale af på det som alene mor..
Vi bor på Sjælland nu, men vi snakker om at flytte til jylland hvor jeg er fra, da jeg savner min omgangskreds, men han kender ingen derovre, så jeg ville jo også være en kæmpe idiot, hvis jeg fik ham til at flytte, og så gik fra ham??
Jeg ved godt jeg er egoistisk, men jeg bliver nød til selv at kunne leve mit liv, uden hver dag at tænke på, hvordan det ville være hvis jeg nu var lykkelig?? For det er jeg ikke lige nu.. Jeg går bare rundt med dårlig samvittighed hængende langt ud af halsen

Håber der er nogen der kan komme med nogle kloge ord..