Hvilken cykelanhænger ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

386 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. januar 2012

qp

Hej de damer

Jeg sidder og overvejer en cykelanhænger da min søn er ved, at være lige stor nok til cykelsædet.

Men der findes så mange på markedet og så er det også lidt højden fra sædet og op til loftet som er afgørende for hvor længe de kan sidde i sådan en.

Jeg er godt klar over, at mærker som Dolphin er klasse indenfor emnet men det ligger desværre langt over min prisklasse.

Folk sælger dem brugte (Dolphin ex) og selv om de er 8 år gamle ja så tager de 1500-2000 for dem og jeg tænker... Er det ikke liiiiiiiige i overkanten, at købe en cykelanhænger der er SÅ gammel?

Hvis i har nogle fifs eller gode råd, så kom endelig med dem ... ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2012

dorthemus

qp skriver:

Hej de damer

Jeg sidder og overvejer en cykelanhænger da min søn er ved, at være lige stor nok til cykelsædet.

Men der findes så mange på markedet og så er det også lidt højden fra sædet og op til loftet som er afgørende for hvor længe de kan sidde i sådan en.

Jeg er godt klar over, at mærker som Dolphin er klasse indenfor emnet men det ligger desværre langt over min prisklasse.

Folk sælger dem brugte (Dolphin ex) og selv om de er 8 år gamle ja så tager de 1500-2000 for dem og jeg tænker... Er det ikke liiiiiiiige i overkanten, at købe en cykelanhænger der er SÅ gammel?

Hvis i har nogle fifs eller gode råd, så kom endelig med dem ... ??

Hej....jeg har svaret i den anden tråd om cykelanhængere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.