Mine reklamer er overhældt med ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.278 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Na-Wi

Ved i hvem der står for uddeling af reklamer og om man evt kan skrive en klage til dem ? ..

Jeg har lige hentet mine reklamer i postkassen, og de er alle sammen overhældt og fuldstændig gennemblødte af noget der lugter rigtig stærkt.. Lugten minder lidt om neglelakfjerner og nu stinker mit hjem bare giftigt  Det er næsten så man bliver rundtosset af dem..

Jeg syntes ikke det er iorden, godt nok betaler jeg ikke for dem men alligevel skal mit hjem i lugte så sprittet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Frk Mig

Na-Wi skriver:

Ved i hvem der står for uddeling af reklamer og om man evt kan skrive en klage til dem ? ..

Jeg har lige hentet mine reklamer i postkassen, og de er alle sammen overhældt og fuldstændig gennemblødte af noget der lugter rigtig stærkt.. Lugten minder lidt om neglelakfjerner og nu stinker mit hjem bare giftigt  Det er næsten så man bliver rundtosset af dem..

Jeg syntes ikke det er iorden, godt nok betaler jeg ikke for dem men alligevel skal mit hjem i lugte så sprittet!

Er du sikker på det ikk er nogen der er kommet hjem fra byen natten til idag som måske har hældt noget i postkassen? Vi har oplevet at finde en masse mærkeligt i vores postkasse både lørdag og søndag .. 

Men det er da alligevel træls ..

Anmeld

14. januar 2012

sandorff

Na-Wi skriver:

hvis det er de reklamer der kommer med søndagsavisen er det noget der hedder noget med "forbruger-..." der kommer med dem. forbruger-kontakten mener jeg det hedder

Anmeld

14. januar 2012

Na-Wi

Frk Mig skriver:

Er du sikker på det ikk er nogen der er kommet hjem fra byen natten til idag som måske har hældt noget i postkassen? Vi har oplevet at finde en masse mærkeligt i vores postkasse både lørdag og søndag .. 

Men det er da alligevel træls ..

Ja, vi bor bagerst i rækken og her kommer der ikke så mange udover os og dem der besøger os .. Plus at vi bor ved byskilten og der hvor det sjove sker ligger 1½ km den modsatte vej

Anmeld

14. januar 2012

Na-Wi

sandorff skriver:

hvis det er de reklamer der kommer med søndagsavisen er det noget der hedder noget med "forbruger-..." der kommer med dem. forbruger-kontakten mener jeg det hedder

jeg må prøve at google det

Anmeld

14. januar 2012

Frk Mig

Na-Wi skriver:

Ja, vi bor bagerst i rækken og her kommer der ikke så mange udover os og dem der besøger os .. Plus at vi bor ved byskilten og der hvor det sjove sker ligger 1½ km den modsatte vej

Nååårh for søren .. Ja det kan jeg godt se ikke rigtig lader sig gøre .. Håber du finder et sted du kan klage ..

Anmeld

14. januar 2012

SussieThyssen

Na-Wi skriver:

www.forbrugerkontakt.dk og vælg så dit område

Anmeld

14. januar 2012

Na-Wi

SussieThyssen skriver:

www.forbrugerkontakt.dk og vælg så dit område

Tak for hjælpen

Anmeld

14. januar 2012

SussieThyssen

Na-Wi skriver:

Tak for hjælpen

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.