Er det normalt?? Støder hovedet ind i tingene..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.401 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. januar 2012

Den lykkelige

Min datter er 10,5 måned.
Vi sad og snakkede idag omkring hende.. og om det er "normalt".. så ville lige spørge her..
F.eks. har hun en gåvogn med peter plys og propel foran med lys i.. nogle gange når den er igang stopper hun den med hovedet  
Idag stod solen ind af vinduet og der var høj sol på den hvide væg.. hun så sin skygge og kravlede tættere og tættere på og til sidst lagde hun hovedet mod væggen..
Hun har den der hund som kan danse og tale som legetøj der kravler hun også hen og skubber den med hovedet..
Hun gør det også på skabslågerne i køkkenet... Hmmm  
Noget som jeres unger også gør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2012

Muhmi

Den lykkelige skriver:

Min datter er 10,5 måned.
Vi sad og snakkede idag omkring hende.. og om det er "normalt".. så ville lige spørge her..
F.eks. har hun en gåvogn med peter plys og propel foran med lys i.. nogle gange når den er igang stopper hun den med hovedet  
Idag stod solen ind af vinduet og der var høj sol på den hvide væg.. hun så sin skygge og kravlede tættere og tættere på og til sidst lagde hun hovedet mod væggen..
Hun har den der hund som kan danse og tale som legetøj der kravler hun også hen og skubber den med hovedet..
Hun gør det også på skabslågerne i køkkenet... Hmmm  
Noget som jeres unger også gør??

Silas står og headbanger mit lår når vi leger i sengen om aften inden sengetid.. Og så svinger han hovedet frem og tilbage når han er træt og prøver at falde i søvn...

Han er også begyndt at bonke hovedet ind i ting... Sådan ligesom om det er en stopklods agtig ting og ikke mindst for sjov... Tror jeg da

Anmeld

15. januar 2012

Silas&Mille

Silas gør det også. Det er som om han gerne vil 'kæle' med den pågældende ting.

Tror så han har det fra vores kat 

Anmeld

15. januar 2012

Den lykkelige

SilasMor skriver:

Silas gør det også. Det er som om han gerne vil 'kæle' med den pågældende ting.

Tror så han har det fra vores kat 

Ja lige præcis... Fuldstændig det hun gør.. Nå så er det nok meget normalt..

Anmeld

15. januar 2012

Janni.

Silas gør det meget, især hvis han er træt, så mon ikke det er normalt? 

Anmeld

15. januar 2012

MyLove E

Elias nikker skaller hele tiden.:-) I morges gjorde han det igen, hvor han tog fat i begge sider af mit hoved og så fik jeg bare en skalle uden lige. Gør det ikke ondt på ham?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.